pioneer vsx-ax2as

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

pioneer vsx-ax2as

hallo.
    har ikke så veldig mye peiling på elektronikk så jeg bare spør om ting for å bli litt smartere

jeg har en pioneer vsx-ax2as.
    men når jeg trykker på "on" så kommer det blått lys inni knappen. og om jeg trykker en gang til, så høres det ut som et rele eller noe, slår inn, og lyset slukker, og ingenting skjer. har sjekket sikringene. hva kan være galt med den da? vanskelig å si kanskje.
    er det lurt å sende den til reperasjon, eller blir det like billig og kjøpe en ny?

mvh Fredrik

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,884
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Greipstad
    hallo.
    har ikke så veldig mye peiling på elektronikk så jeg bare spør om ting for å bli litt smartere

men når jeg trykker på "on" så kommer det blått lys inni knappen. og om jeg trykker en gang til, så høres det ut som et rele eller noe, slår inn, og lyset slukker, og ingenting skjer. har sjekket sikringene. hva kan være galt med den da? vanskelig å si kanskje.
    er det lurt å sende den til reperasjon, eller blir det like billig og kjøpe en ny?

mvh Fredrik
    Er nok mulig at du setter den i standby mode når det blr blått lys i knappen...så kan du prøve en annen knapp for å få lyd i forsterkeren...eller fjernkontrollen...:-)

Når du trykker inn power knappen for annen gang og det blå lyset forsvinner har du nok skrudd av din receiver.....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Greipstad
    hallo.

mvh Fredrik
    Det forrige taler sier er helt korrekt.
    Det første trykket slår receiveren på. Trykk nr2 slår den av.
    Når powerknappen lyser blått er den påslått.

Hvis du ikke får lys og tekst i displayet kan du prøve å trykke på dimmer-funksjonen som deler knapp med "5". Husk at "receiver" må være valgt på fjernkontrollen.

Du kan jo også eventuelt prøve å resette den, uten at jeg ser at det skulle hjelpe

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av twelve
    Det forrige taler sier er helt korrekt.
    Det første trykket slår receiveren på. Trykk nr2 slår den av.
    Når powerknappen lyser blått er den påslått.

Hvis du ikke får lys og tekst i displayet kan du prøve å trykke på dimmer-funksjonen som deler knapp med "5". Husk at "receiver" må være valgt på fjernkontrollen.

Du kan jo også eventuelt prøve å resette den, uten at jeg ser at det skulle hjelpe
    jeg har prøvd å trykke på ting. ingenting skjer. har prøvd dimmerfunksjonen og.
    hvordan resetter jeg den?
    Fredrik

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    burde vel legge til at jeg fikk forsterkeren av en kompis fordi den sluttet å spille.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •