på jakt etter god receiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer oddadvd sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

på jakt etter god receiver

Heisann!

Jeg er på jakt etter en 6.1-kanals receiver med prislapp rundt 4000-5000. Noen anbefalinger? ønsker selvsagt mest mulig de siste lydformatene. Ser de har en denon 1804 på "tilbud" på hifiklubben.no, som også er anbefalt på hjemmekino.no Er denne noe å satse på?

Lurte videre på om noen vet om noen gode høytalere til den anbefalte spilleren på tja, maks 6-7000kr? (er student med ikke all for tykk lommebok) :wink:

Er ikke SÅ viktig med et veldig lydkraftig anlegg(naboer...), men ser også spesielt etter god,klar, lyd som fyller en middels stor stue hvor også dialogen kommer godt frem.

På forhånd takk!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Denonen er jo ikke verst, men jeg forventer en masse forslag om Yamaha RXV-650RDS. Skal ikke foreslå den selv, for jeg har ikke hørt den. :wink:

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har jo H/K AVR 230 til 5000 og AVR 330 på tilbud til 6000 på Hifi Center Kjeden. Sistnevnte er jo en bra pris på den forsterkeren. Men det spørs kanskje om den legger fokusen i lydbildet litt galt om du er ute etter en nabovennlig forsterker, og god, klar lyd.

Er mye å velge mellom, så det er sikkert mange som kommer med mer eller mindre ok forslag her. Ellers finner du sikkert en del om du prøver å søke på forumet. Dette temaet er oppe rett som det er..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •