Jeg klarer ikke bestemme meg...

Har nettopp kjøpt meg B&W 803D, og har en NAD M25 allerede. Dilemmaet er som følger:

1. Skal jeg selge NAD M25'en og kjøpe meg en stereoforsterker til 20-30k?
2. Skal jeg beholde NAD M25'en og kjøpe en NAD M15 HD?

Siden jeg skal bo i en leilighet med begrenset plass de neste årene, lurer jeg på om jeg egentlig trenger/har plass til surround. Man får jo i utgangspunktet mer enn god nok lyd i stereo (tenker selvfølgelig på film nå), men mister jo surround-effekten. De nye lydformatene får man utnyttet også i et stereoppsett så vidt jeg har forstått, så lenge Blu-ray-spilleren kan dekode disse (kan PS3 gjøre det)?

Den største ulempen jeg ser med løsning nummer 2 er at dette vil gå ut over musikkspillingen, da jeg har vanskelig for å se at NAD-løsningen kan måle seg med en god stereoforsterker i prisklassen jeg nevte under nummer 1. Noen med NAD M15 HD som kan gi noen innspill på hvordan denne klarer seg ved avspilling av musikk i stereo?

Råd og tips tas imot med takk! Kom gjerne også med innspill på hvilken stereoforsterker dere ville anbefalt! Det er en fordel om det går an å kjøre PS3/Blu-ray-spiller gjennom denne, for å slippe litt av ledningskaoset.