Ingen lyd, noen som kan hjelpe? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

Sitat Opprinnelig postet av kmskrs
    Da har vi byttet til RX-V465, men jeg ble ikke så mye klokere (kanskje jeg ganske enkelt burde holde meg til TV-lyd.)

Nå har jeg perfekt lyd fra BD-spilleren, men IKKE lyd eller bilde fra CD som jeg koblet til HDMI2

Får ikke byttet mellom HDMI1 og de andre HDMI'ene.......

Det må vel være mulig å koble til flere HDMI-enheter til denne, hva er ellers poenget med 4 HDMI-innganger ;-)

Jeg får prøve å høre med de i morgen.
    Etter å ha lest denne tråden og div andre med folk som har problemer med det som skal være det enkleste: Å få lyd ut av en (Yamaha) surroundreciever så er jeg bare glad for min Harman Kardon AVR 255.....smooth sailing....
    mvh
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Etter å ha lest denne tråden og div andre med folk som har problemer med det som skal være det enkleste: Å få lyd ut av en (Yamaha) surroundreciever så er jeg bare glad for min Harman Kardon AVR 255.....smooth sailing....
    mvh
    Min Yamaha 663 fungerer prikkfritt. Og hvis du bare har smooth sailing med din 255 så er du blandt de heldige.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Min Yamaha 663 fungerer prikkfritt. Og hvis du bare har smooth sailing med din 255 så er du blandt de heldige.
    Kanksje det...men alt det som vi befatter os med her på forumet er masseprodusert elektronikk...og da må jo noe ikke fungere innimellom...jmfr:
    Murphy's Law....:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •