forsterker / effektforsterker / receiver til jbl e100

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

forsterker / effektforsterker / receiver til jbl e100

heisann.
    har nettop skaffet meg et par jbl northridge e-100.
    har fått lånt meg en yamaha forsterker til midlertidig bruk men må jo skaffe meg en egen snart. siden jeg er student så har jeg tenkt å kjøpe brukt og helst til en billig penge. problemet mitt ligger da i hva jeg skal kjøpe..
    har tenkt til å utvide anlegget til surround om 1års tid ellerno siden økonomien ikke strekker til det helt enda. så lurer da på om det lønner seg å kjøpe en for og effektforsterker også evnt bytte ut de med en surround forsterker når den tid kommer. er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. har sett litt på en harman kardon avr635 men vet ikke om den med sine 7x70w ellerno strekker til høytalerne mine. har sett for meg å bruke rundt en 3-4000 på dette.
    håper det er noen der ute som kan hjelpe meg

mvh Aleksander

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jo disse rimelig lettdrevne med mindre de har vanskelig frekvenskurve. Men uansett så vil gjerne 4x10" ha litt strøm for å yte bra.

Soundgarden har HK 980 til 4000kr for tiden så JEG ville ha kjøpt den. Den er av de beste til prisen og særlig nå når den koster ett laken mindre enn vanlig.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0