XTZ Class A100 D3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Jokk3 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool XTZ Class A100 D3

Nå har jeg lenge vurdert om jeg skulle kjøpe XTZ Class A100 D3 forsterkern og ett par XTZ høytallere.
    Er det noen som har erfaring rundt denne ?
    Er den virkelig så bra som testene skal ha den til og være ?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsterkeren passer ihvertfall høytalerene ypperlig. Jeg har 99.25 og D3, og synes kombinasjonen er ypperlig til filmbruk, men kanskje litt kjedelig til musikk.
    Velproduserte ting som Bryan Ferry og lignende høres vidunderlig ut, men de skaper ikke samme rockefoten for meg som kombinasjonen JBL og Harman/Kardon.

Newcomer Jokk3 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge de fungerer ypperlig til film så skal jeg ikke klage.
    Skal kjøpe meg en XTZ sub i tilegg så blir kanskje litt bedre til musikk da ?

Newcomer Norwiz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

XTZ A-100 D3 på plass i stua

Ågudbedre! Har lenge vurdert om jeg skulle bruke 10-12 lapper på HK eller NAD stereoforsterker. Kom helt tilfeldig over XTZ og tro til med et impulskjøp, da pris, lyd og spesifikasjoner virket overbevisende i lytterommet til Surround.no
    Jeg lytter masse til vinyl og med Phono-inngang som kan justeres til både MC og MM element (noe mange andre leverandører kan lære av), ble valget lett.
    Har rigget den opp med oppgradert Rega Planar 3 og Dali 805 høyttalere. Høyttalerne er drøyt 10+ år gamle, men jammen fikk de ny lyd med XTZ på plass.
    Muligheten for valg mellom Klasse A og klasse AB er jo storveis. AB instillingen gir skikkelig trøkk til høy spilling (2x 180W på 4ohm).
    Gleder meg til å teste den ut på masse forskjellige vinyl og cd'r. Master Recording av The Wall, Pink Floyd på 24k gullbelagt CD ble en helt ny opplevelse med XTZ. Så langt kan jeg bare si; ANBEFALES!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •