Problem med bilde på DENON AVR-3808

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med bilde på DENON AVR-3808

Har nylig gått til anskaffelse av DENON DVD-1800BD spiller som jeg har koblet direkte i DENON AVR-3808 recieveren min, som igjen er koblet videre til en DELL 4100mp prosjektor.

Problemet er kort og greit at jeg ikke får bilde fra DENON DVD-spilleren med mindre jeg bruker en "stygg, gul" compositt-kabel. Jeg har prøvd å koble DVD-spilleren utenom recieveren, med HDMI, og rett i prosjektoren, men det gir fortsatt ingen bilde.

Enhetene er som nevnt linket sammen med HDMI-kabler, men jeg bruker en HDMI til M1-DA adapter for å kunne koble Recieveren til prosjektoren.
    Jeg får ypperlig bilde fra den stasjonære maskinen som er koblet til recieveren via HDMI, men både gamecube og DVD-spilleren nekter å gi fra seg annet en lyd.

Noen tips? Har brukt hele dag på å trikse og mikse med instillinger på både DVD-spiller og reciever.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svarstad
    Har nylig gått til anskaffelse av DENON DVD-1800BD spiller som jeg har koblet direkte i DENON AVR-3808 recieveren min, som igjen er koblet videre til en DELL 4100mp prosjektor.

Problemet er kort og greit at jeg ikke får bilde fra DENON DVD-spilleren med mindre jeg bruker en "stygg, gul" compositt-kabel. Jeg har prøvd å koble DVD-spilleren utenom recieveren, med HDMI, og rett i prosjektoren, men det gir fortsatt ingen bilde.

Enhetene er som nevnt linket sammen med HDMI-kabler, men jeg bruker en HDMI til M1-DA adapter for å kunne koble Recieveren til prosjektoren.
    Jeg får ypperlig bilde fra den stasjonære maskinen som er koblet til recieveren via HDMI, men både gamecube og DVD-spilleren nekter å gi fra seg annet en lyd.

Noen tips? Har brukt hele dag på å trikse og mikse med instillinger på både DVD-spiller og reciever.

Er prosjektorer stilt inn på hdmi inngang?

Ellers kan du fabrikkinstille dvd spilleren.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada, bruker kunn den ende inngangen på prosjektoren.
    Recieveren behandler resten (er planen i alle fall).

Men det er en M1-DA inngang (litt spesiell).
    Som tar imot både analoge og digitale signal
    tror den har HDCP. usikker...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •