Problem med headset på Pioneer VSX-LX70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med headset på Pioneer VSX-LX70

Jeg har et litt kjedelig problem. Har en LX70 og et beats by dr dre headset, når jeg kobler dette til LX70 får jeg en sånn lyd man får når MA er skrudd høyt høyt opp og man hører summing fra høytalerene. Eventuell lyd jeg setter på da blir ekstremt høy selv om MA på forsterker er skrudd helt ned.

Head-settet er aktivt så jeg går utifra at problemet ligger i at alt blir forsterket dobbelt opp, hvis jeg kobler til et vanlig Koss porta pro virker alt tilsynelatende helt normalt.

Hadde ikke dette problemet på en Onkyo 875.

Noen som har noen ideer på hva som kan gjøres her? Finnes det en ekstra forsterker del på "Phones" utgangen til LX70 som jeg ikke finner? Har letet i manualen, googlet, men finner ikke noen andre som har vært borti samme problemstilling.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har støtt på dette problemet før?

Om noen har en LX70 og et "aktivt" headsett hadde jeg blitt hoppende glad hvis noen kunne testet dette!

Da jeg ringte Soundgarden for å spørre fikk jeg til svar at "Beats by dr Dre er ment til å bruke på bærbart utstyr" Joda, men hvorfor har jeg ikke problemet på en Onkyo 875?

:neutral:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøver meg på en liten Bump her.. Noen med peiling på fin-elektronikk som har tanker om hvorfor dette skjer?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •