Problemer med xbox 360 til yamaha rw 765 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 50 av 50
    Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,731
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Ja, det er riktig kabel... men pass på at 360 din har støtte for optisk.. er nemlig ikke alle som har det.

Optisk kontakt skal sitte på toppen av den ene bildekontakten som følger med 360 om jeg ikke husker feil..

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Ja, det er riktig kabel... men pass på at 360 din har støtte for optisk.. er nemlig ikke alle som har det.

Optisk kontakt skal sitte på toppen av den ene bildekontakten som følger med 360 om jeg ikke husker feil..
    Ok, men hvordan vet jeg om den har støtte for optisk? Enten så er det en der, eller så er den ikke? Er en på "bildeboksen" på 360'n min ja
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,731
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, men hvordan vet jeg om den har støtte for optisk? Enten så er det en der, eller så er den ikke? Er en på "bildeboksen" på 360'n min ja
    Det skal være en sort firkantet liten kontakt på toppen av komponent kontakten... om jeg ikke husker feil... den enden du setter inn i xboxen har en svart firkantet liten kontakt på toppen.

Har ikke Xboxen HDMI inngang?

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal være en sort firkantet liten kontakt på toppen av komponent kontakten... om jeg ikke husker feil... den enden du setter inn i xboxen har en svart firkantet liten kontakt på toppen.

Har ikke Xboxen HDMI inngang?
    Nei, har ikke hdmi. Er en av de tidligste, men den har optisk.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan bruke den kabelen ja :-D

Da må du også sette xboxen til og sende ut "dolby digital" det gjør du på samme menyen som du velger oppløsning. Om jeg ikke husker feil.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jippi! Det gikk til slutt, men trodde at jeg hadde prøvd "alt" før jeg skifta oppølsningen på 360'n til 1080i! :-D PÅ recieveren står den på full, altså 1080p..

Tusen takk for all hjelp! Hadde ikke klart dette på en stund uten en (flere) hjelpende brukere her på AVforum :-D

Kvelden min er redda, overdriver ikke

Rx-V765 har en innstilling for ut-video gjennom HDMI som angir hva TV-en kan ta i mot. Denne finner du under Setup-knappen -> Func.setup -> HDMI
    I tillegg har du en innstilling for hver inngang (AV1, AV2 osv.) som angir om bildet skal oppskaleres. Alt kan oppskaleres til 1080p (kanskje med unntak av 1080p fra komponent?), men standardverdien er vel Through. Denne finner du under Options-knappen etter å ha valgt gjeldende inngang.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,731
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Laudio
    Rx-V765 har en innstilling for ut-video gjennom HDMI som angir hva TV-en kan ta i mot. Denne finner du under Setup-knappen -> Func.setup -> HDMI
    I tillegg har du en innstilling for hver inngang (AV1, AV2 osv.) som angir om bildet skal oppskaleres. Alt kan oppskaleres til 1080p (kanskje med unntak av 1080p fra komponent?), men standardverdien er vel Through. Denne finner du under Options-knappen etter å ha valgt gjeldende inngang.

Komponent kan ikke skalere fra 1080P til 1080P til HDMI... da får man svart bilde.

Det har vært det samme på alle spillere og skalere jeg har hatt, både receivere, tvspill, dvd og bluray.

Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn, hadde vært interessant å vite...

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,731
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan får du til lyd? Optisk kabel i fra 360 til inngangen under komponent på AV 1?

Du ser hva inngangen til komponent heter på Yamaha... der du har koblet inn Xboxen...
    Den har et eller annet navn og nummer.. VCR, DVD, SATTV, et eller annet..

Så finner du den Optiske kontakten med samme navn eller nummer som Componenten til Xbox360 som nevnt ovenfor....

DER kobler du inn optisk, og så skal du få spill i surround med eksplosjoner, kuler og sjo og hei i dolby digital... 8)

Bare pass deg for sinna naboer, jeg må heretter spille COD4 med hodetelefoner... :???:

Skjønner ikke hvorfor..

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du ser hva inngangen til komponent heter på Yamaha... der du har koblet inn Xboxen...
    Den har et eller annet navn og nummer.. VCR, DVD, SATTV, et eller annet..

Så finner du den Optiske kontakten med samme navn eller nummer som Componenten til Xbox360 som nevnt ovenfor....

DER kobler du inn optisk, og så skal du få spill i surround med eksplosjoner, kuler og sjo og hei i dolby digital... 8)

Bare pass deg for sinna naboer, jeg må heretter spille COD4 med hodetelefoner... :???:

Skjønner ikke hvorfor..
    Har skjønt det med lyd fra xbox nå. Spiller COD 4 selv, men uten lyd for øyeblikket. Får håpe du får lov til å droppe hodetelefonene etter at cod: mw2 har kommet ut 8)

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •