H/K AVR7500 - et lite problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active Egil_M sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    429
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

H/K AVR7500 - et lite problem

Hei..

En kamerat av meg ville teste subwooferen min på anlegget hans (Klipsch / H\K AVR7500). Så jeg koblet til subwooferen via "SUB PRE OUT". Subwooferen funker som bare juling på DTS:NEO Music, 5 STEREO, etc etc.. - den funker på alt, - utenom det viktigste av alt, - og det er STEREO.. (eller SURR OFF som det står).

På menyen der jeg kan velge Speakers SMALL/LARGE etc.. - vel.. der kan jeg jo ikke velge SMALL/LARGE. Det står også SUB: NONE eller (L+R). Slik det skal være, - er jo: "SUB: SUB" eller "SUB: (L+R)+SUB" eller SUB NONE...

Så om noen har kjennskap til denne receiveren og vet hva problemet er hadde det vært flott!

En annen ting jeg lurer på, - er om det er mulig å resette forsterker-innstillingene på en eller annen måte.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så om noen har kjennskap til denne receiveren og vet hva problemet er hadde det vært flott!
    Problemet med denne receiveren var for meg at de har utelatt et par viktige funksjoner på denne for at folk skal kjøpe 8500 i stedet, som har "alt".(men er styggelig overpriset) 7500 har heller ikke separat forsinkelse til bakkanalene, som alle andre langt billigere receivere har.

Active Egil_M sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    429
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm..Hørtes rart ut. Ikke delay på den engang? Mener da det var det på den jeg.. hm.. får sjekke neste gang jeg er hos han. Må være en slags "bugget" versjon da? Hehe.. Må da uansett være en måte å fikse dette på! Noe jeg misliker med AVR 7500 er at den ikke har Bass Manager. .. vel - og det at det skal være så SINNSYKT vanskelig å få koblet subben til i stereo.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stereo, the answer to all ur problems

Newcomer Tenfjord sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv denne forsterkeren, og med meg så spillere begge subene mine utmerket i stereo!

Burre: Hva mener du egentlig med "har heller ikke separat forsinkelse til bakkanalene"? Jeg kan jo stille på delay på alle moduser til bakkanalene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •