Surround til min far

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Surround til min far

Pappa skal ha seg et surroundanlegg og ser for seg å bruke rundt 10.000 kroner. Brukervennlighet vektlegges høyt. Han har i dag en Panasonic-tv og lurer på om det hadde vært lurt å kjøpe et panasonic anlegg slik at han kan bruke samme fjernkontroll.

Noen som kan hjelpe min gamle far med anbefalinger?

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei,og velkommen til forumet!!
    Tja,dette med å bruke samme fjernkontroll som tv'n hadde jeg ikke tenkt så mye på! Når man har koblet alle sine kilder via reciver,så bruker man i praksis kun on/off knappen på TV - det gjør hvertfall jeg! Lyden går ALDRI ut bare via tv! Så da brukes fjernkontroll til tv-tuner (ev.andre kilder) og forsterker i det daglige!
    Når det gjelder høytaler pakke inkl,sub ,så kan vel dette vere et sett som gir veldig mye for pengene! Dynavoice F-6 Black+W10.16, 5.1-pakke Med Sub 5.1 | Surround.no - Høyttaler spesialisten
    Når det gjelder reciver,så kan jo f.eks denne Yamaha RX-V565 Black Yamaha | Surround.no - Høyttaler spesialisten vere et alterantiv!
    Et annet kan vere denne Elkjøp - Onkyo TX-SR607 receiver sort
    Begge disse er vel annerkjente merker som gir mye for pengene,og som holder deg innenfor budsjettet!
    Selv hadde jeg valgt Onkyo av disse!
    Men det finnes selvsagt masse andre alternativer også!
    Og skal han f.eks ikke ha sub,så kan det lønne seg å kjøpe litt dyrere høytalere i stedet!
    Lykke til!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •