Sansui kupp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Sansui kupp!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sansui kupp!

Fikk her om dagen hendene i en sansui au 919!
    Denne har jeg letet etter lenge! Helt utrolig lyd, selvom forsterkeren er fra 79.
    Ta gjerne å skriv noen innlegg hvis dere har sansui forsterkere/anlegg selv!
    Alltids morro å snakke vintage!

Litt info.

Identical to the second generation 07 Series top model AU-D907 in the Japanese Domestic market. This model was the last 07 Series top of the line unit exported even the 07 Series continued until 1997 ended with fifteenth generations and some marvelous limited editions.

Power Output: Min. RMS, both channels driven, from 10 to 20,000 Hz, with no more than 0.008% total harmonic distortion 100 watts per channel into 8 ohms

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

trenger du..

Kan hende du trenger en FM tuner som et perfekt følge til forsterkeren.
    Jeg har en meget pen Sansui t-5 tuner jeg ikke trenger lenger. Lyden er smått fantastisk

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sitter med en AU 7900 som gjør jobben som anlegg på ja, jobben. Denne gikk fra min far, gjennom to brødre, før jeg innså at den var for god til å bare gis videre. Var først matchet med noen Bose 301 fra samme epoken, før jeg bygget noen Seas Mimir kjøpt gjennom Dynabel. Synes de spiller veldig bra sammen.

Søkte opp din. Så den var et par år yngre enn min, noe utseende bar preg av. Noe kraftigere, dog. Litt misunnelig

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •