Receiver med kun pre out? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det ser ut til at Emotiva deler mitt syn ihvertfall. Ser for meg at UMC-1 kommer seg på under 6000kr med frakt og mva. Problemet der er vel at den skulle være klar for levering i fjor og ingen kan si med sikkerhet når den kommer.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Det ser ut til at Emotiva deler mitt syn ihvertfall. Ser for meg at UMC-1 kommer seg på under 6000kr med frakt og mva. Problemet der er vel at den skulle være klar for levering i fjor og ingen kan si med sikkerhet når den kommer.
    "Our new generation of audio/video processors begins with the UMC-1 (Ultra Media Controller 1), currently in final testing stages, with an estimated June 2009 delivery date."

Er det mulig å ta Emotiva seriøst, når de ikke klarer å oppdatere websidene med en mer fornuftig status på tilgjengelighet?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    "Our new generation of audio/video processors begins with the UMC-1 (Ultra Media Controller 1), currently in final testing stages, with an estimated June 2009 delivery date."

Er det mulig å ta Emotiva seriøst, når de ikke klarer å oppdatere websidene med en mer fornuftig status på tilgjengelighet?
    De har nå vært litt aktive på sitt eget forum. Men de er sparsomme med opplysninger ja. De har fått en feil i produksjonen virker det som, og de holder på å rette dette. De har ikke to sjanser i det gamet, her må de få det riktig på første forsøk. Mener å huske at jeg leste det var HDMI handshake problem eller noe slikt.

I elektronikkverden, så har jeg hørt om verre.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2

Det er også litt tvilsomt at den står som "under produksjon" når den ikke er ferdig utviklet ennå. Dette gir litt ekkel magefølelse.

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NAD har vel sluppet sin T175 med HD dekoding nå, står hvertfall det her.

Jeg syntes det er synd at ikke flere produsenter prioriterer å produsere prosessorer i den litt mer folkelig prisede delen av markedet.
    Jeg tror at mange flere hadde valgt en todelt løsning hvis det hadde vært preamper på markedet i 8 - 12k klassen.
    Ser jo at mange har ekstra effekt koblet til sine receivere uansett.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Raven
    NAD har vel sluppet sin T175 med HD dekoding nå, står hvertfall det her.

Jeg syntes det er synd at ikke flere produsenter prioriterer å produsere prosessorer i den litt mer folkelig prisede delen av markedet.
    Jeg tror at mange flere hadde valgt en todelt løsning hvis det hadde vært preamper på markedet i 8 - 12k klassen.
    Ser jo at mange har ekstra effekt koblet til sine receivere uansett.
    Så spørs det hva den blir kostende da. Når den uten HD koster 14.000kr så nærmer den seg nok Onkyo og Rotel på pris.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •