Forsterker går i protectionmode - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Pollah
    Vel, jeg forsøkte å bevege lett på dem, og de var relativt løse syntes jeg. Men jeg har lite å sammenlikne med, så mulig jeg overdriver betydningen av det.
    Er det radielle kondensatorer (står oppe)? Du ser med en gang om de er forsøkt limt fast. Noe de antakeligvis ikke er siden du beveger på dem. Når du sier at de er løse, er det slark, eller bøyer du beina? Det siste må du ikke gjøre!

Er det forskjell fra den andre siden?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Er det radielle kondensatorer (står oppe)? Du ser med en gang om de er forsøkt limt fast. Noe de antakeligvis ikke er siden du beveger på dem. Når du sier at de er løse, er det slark, eller bøyer du beina? Det siste må du ikke gjøre!

Er det forskjell fra den andre siden?
    De står horisontalt plassert, hvor toppen står ut mot høyttalerterminalene på bakre chassisplate. Litt slark ser det ut til å være ja. Høyre side virker noe løsere enn venstre.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pollah
    De står horisontalt plassert, hvor toppen står ut mot høyttalerterminalene på bakre chassisplate. Litt slark ser det ut til å være ja. Høyre side virker noe løsere enn venstre.
    Klarer du å se baksiden? Eller loddingen på oversiden? (hvis det ikke er enkeltsidig kort da). Mulig loddingene er kleine.

Bilder hadde vært knall.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Klarer du å se baksiden? Eller loddingen på oversiden? (hvis det ikke er enkeltsidig kort da). Mulig loddingene er kleine.

Bilder hadde vært knall.
    God idé angående bilder :

Hvis man forskjellen her, på venstre og høyre lyttebank, hvor den høyre er den med tydelig preg av rust/lim på siden.
    Sikringene man ser på siden der er forresten sjekket, så de ser ok ut.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan se ut som om den ene kondisen er buet på toppen, stemmer det? I tilfelle ville jeg kikket nærmere på den.
    Og jeg ville tatt løst kortet de sitter på og sjekket på undersiden, ser ikke ut som det er så mange skruene som skal løsnes for å få det til.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Det kan se ut som om den ene kondisen er buet på toppen, stemmer det? I tilfelle ville jeg kikket nærmere på den.
    Og jeg ville tatt løst kortet de sitter på og sjekket på undersiden, ser ikke ut som det er så mange skruene som skal løsnes for å få det til.
    Nja, ser ikke slik ut, kondisene ser like ut i så måte. Får gi det et forsøk i forhold til å skru løst kortet, og gløttet på loddepunktene på baksiden.

Ellers hjertlig takk for tips så langt.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •