Cerwin Vega a0.8kw2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cerwin Vega a0.8kw2

Heisann!

Jeg har noen spørsmål ang. cerwin vega a0.8kw forsterkeren. Jeg har den koblet på noen cerwin vega 12-ve, som egentlig er en bra match sånn jeg har hørt fordi høytalerene har en ambefalt watt på 120-200 ca, men når jeg spiller lenge og høyt over lang tid hører jeg at viftene begynner å gå for fult, jeg lurer da på hvor lenge kan jo holde nivået oppe til den går over til "overload"? hvor mye tåler denne forsterkeren mot disse høytalerene? jeg spiller aldri høyere enn at di 2 grønne prikkene blinker fordi jeg vet ikke hvor lenge den vil holde "koken". er litt redd for forsterkeren siden jeg kjøpte den for noen uker tilbake : )

Håper jeg får tilbake fornuftige svar og gjerne del dine meninger om denne forsterkeren!

MVH Kristian!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haugo
    Heisann!

Jeg har noen spørsmål ang. cerwin vega a0.8kw forsterkeren. Jeg har den koblet på noen cerwin vega 12-ve, som egentlig er en bra match sånn jeg har hørt fordi høytalerene har en ambefalt watt på 120-200 ca, men når jeg spiller lenge og høyt over lang tid hører jeg at viftene begynner å gå for fult, jeg lurer da på hvor lenge kan jo holde nivået oppe til den går over til "overload"? hvor mye tåler denne forsterkeren mot disse høytalerene? jeg spiller aldri høyere enn at di 2 grønne prikkene blinker fordi jeg vet ikke hvor lenge den vil holde "koken". er litt redd for forsterkeren siden jeg kjøpte den for noen uker tilbake : )

Håper jeg får tilbake fornuftige svar og gjerne del dine meninger om denne forsterkeren!

MVH Kristian!
    bare kjør på du normat at en forsterker blir litt varm

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det går bra så lenge forsterkeren får nok med luft, ikke la den stå inne i ett helt tett tv skap elelr lignende

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er meningen at de skal speede opp når du drar på litt . Kjør på. No problemo. God kombo du har der!!

Intermediate dc1515sandnes sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja de er laget for kontinuerlig steinhard drift i dagevis... derfor de har vifta :P kanon forsterkere, med god lufting så går ikke overloaden..
    Det er temperatur sikring i den

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •