Denon AVR-1908, lagre egne innstillinger...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer K_K sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon AVR-1908, lagre egne innstillinger...

Hei ja, har en 1908 som jeg ikke blir helt klok på, mulig jeg overser noe veldig enkelt men, det får så være.

Mitt problem er at mine innstillinger, så som manuell EQ og Tone Defeat tilbakestiller seg med jevne mellomrom, antageligvis etter at 1-åringen i huset har trykket på en av de 3 quickselect-knappene. Har funnet ut at ved bruk av Quickselect tilbakestilles EQ til noe default og tone defeat slåes på igjen, må da inn i menyen å velge Tone defeat -off og EQ -manual, litt kjedelig å gjøre dette flere ganger om dagen.

Er det bare å klippe fingre :-P , eller finnes det en måte for å få den receivern til å skjønne at jeg vil ha MINE innstillinger uansett hva som trykkes på? Bruksanvisning som en bibel og man blir omtrent like klok av begge nevnte bøker. Håper noen her vet noe lurt, da jeg snart bytter receiver.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det finnes en lock-funksjon i receiveren som sperrer alt. Ta en titt i bruksanvisningen for hvordan det gjøres. Er ikke så vanskelig, og kan gjøres i menyen, men jeg husker ikke akkurat hvordan du kan gjøre det nå.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •