Onkyo TX-SR706 blått støy på bilde

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo TX-SR706 blått støy på bilde

Jeg kjøpte den i mai i år og husker ikke helt om feilen kom fra dag en eller om det tok litt tid.

Plages litt med blått støy på tv'en gjennom onkyoen min, jeg skal prøvd å fått tatt bilde av det så fort som mulig. De blå flekkene kommer når jeg feks er i mulitiplayer menyen i COD4 på xbox360 når den dimmer skjermen litt så oppstår flekkene.

Slik ser det ut:
    -img_2857-jpg

Det kommer også flekker når jeg ser noe i 1080p, ikke like mye støy når bildet er i bevegelse, men når det er veldig mørk så kommer det. Usikker på om det kommer når jeg ser noe i 720p, men jeg trur det. Jeg har ikke sett at det har kommet når jeg ser noe "gammel" kvalitet :-) Dette ser jeg fra HTPC.

Kan ikke huske å ha sett noe støy fra blu-ray spilleren, må se litt på det.

Håper noen kan hjelpe meg med dette. Tenkte kanskje en firmware oppdatering hadde gjort susen siden flere har samme problemmet når jeg googlet litt, men vet ikke hvor jeg finner en evt. oppdatering.

Newcomer Treespider sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er et kjent problem på 806, og er også funnet på 706. Utallige receivere har blitt sendt til reparasjon i USA. Tror den må ha en hardware mod.
    Se f.eks. her :
    Onkyo Blue-dot problem

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fix

Stund siden jeg fikk fikset dette nå, men det var 3 motstander som hadde gått til skogen. De ble byttet og alt har så langt vært bra :-)
    Onkyo = varmovn

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •