vurderer nytt anlegg:)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer S0und's sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

vurderer nytt anlegg:)

Heisann! står og vurderer om jeg skal oppgradere anlegget mitt! om jeg skal oppgradere deler eller selge og kjøpe helt nytt har jeg ikke bestemt meg for!
    per dags dato består anlegget av

B&W 704
    Densen Beat-100
    QED Audio 2
    Nordost Flatline gold
    Nad C542

-------------------------------
    som over er dette et PENT spillede anlegg, og jeg må bare si at jeg ALDRI har hørt en bedre mellomtone fra B&W høyttalere i prisklassen.. ( kan takke Densen for dette )

er ikke nødt til og kjøpe nytt, men er lysten på å prøve noe nytt

kom gjerne med ideer og inspill til spennende produkter!

vil ikke sette en *budsjett pris* da det heller er verdt og avvente og kjøpe noe ved en senere anledning men man må si stopp før eller senere

lurer også på hva jeg evt kan regne med å få for dette på brukten ?

Mvh
    Sound's

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann og velkommen til forumet

hva du får for det er jeg usikker på, men en het kandidat til et evt nytt anlegg kan være Dali Helicon 400mk2 + Lyngdorf 2200..

tror du vil oppleve dette som en opptur fra det du allerede har '

men såklart mye annet spennende å få tak i! ser absolutt den! så skal det sies at du allerede har nokså gode komponenter etter min mening

Mvh
    Ole

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle jeg gjøre noe med det fra før av pene oppsettet ditt, så måtte det være å prøve en større forsterker på 704. Med all respekt for Beat-100, så har jeg litt vanskelig for å forstå at den klarer å spille ut potensialet i ht dine!
    Har hatt noen B&W med tiden, dog 705 den eneste i 7xx-serien, men felles for de alle er at de spiller særdeles mye bedre med stor forsterkerkraft! Kanskje noe fra Midgard eller Lyngdorf kunne gjøre susen?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøvd og bytt forsterker til lyngdorf

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HighEnd-LyngdorfDali
    Heisann og velkommen til forumet

hva du får for det er jeg usikker på, men en het kandidat til et evt nytt anlegg kan være Dali Helicon 400mk2 + Lyngdorf 2200..

tror du vil oppleve dette som en opptur fra det du allerede har '

men såklart mye annet spennende å få tak i! ser absolutt den! så skal det sies at du allerede har nokså gode komponenter etter min mening

Mvh
    Ole
    For og være ærlig synes jeg selv de gangene jeg har vært innom HFK og hørt den komboen Helicon/Lyngdorf, ble det alt for kjedelig spiller veldig riktig, for all del! og de er veldig gode begge to, men sammen faller det ikke i min smak

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Skulle jeg gjøre noe med det fra før av pene oppsettet ditt, så måtte det være å prøve en større forsterker på 704. Med all respekt for Beat-100, så har jeg litt vanskelig for å forstå at den klarer å spille ut potensialet i ht dine!
    Har hatt noen B&W med tiden, dog 705 den eneste i 7xx-serien, men felles for de alle er at de spiller særdeles mye bedre med stor forsterkerkraft! Kanskje noe fra Midgard eller Lyngdorf kunne gjøre susen?
    Ja kan være enig i det du sier, helt klart at Densen Beat-100 er litt i minste laget for og kunne få ut potensialet i 704 , men har en følelse av at jeg mister den forttryllende mellomtona om jeg bytter forsterker, noe jeg er litt sterkt imot! :P kune jo såklart prøvd å tatt et hjemlån på disse forsterkerne bare og prøve selv skal selv bytte høyttaler kabler i nærfremtid, får en til tider metall klang i diskant, MissMatch ? hørt mye lov ord om VDH men er skeptisk, da jeg har brukt Nordost så lenge jeg har drevet med denne hobby'en her overbevis meg ? :-D

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde bl.a EC på mine 705, det var som silke i mine ører iallefall! Feks en ECI4 er jo av og til å finne på brukten...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •