Noen som vet når nye yamaha reciverer kommer ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som vet når nye yamaha reciverer kommer ?

Sitter og lurer på om jeg skal vente til den nye serien kommer ( avtakeren til 1900/3900 ).

Men vet først å fremst ikke om det kommer noe ny serie på en stund , samt om dette blir værdt vente tiden. Jeg synes personlig at 4stk hdmi inn på 3900 er litt slapt.

Noen som har noe informasjon om dette ?

Newcomer Journeyman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Erstatteren for 1900 heter RX-V2065 Yamaha RX-V2065 AV Receiver - Quantum Electronics (UK) Limited og ser ut til å ligge på omtrent samme pris som 1900. Mener å ha lest den kommer en gang mellom august-oktober.

Active Coaslip sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leste en annen plass at erstatteren til RX-V3900 ikke kommer før november/desember i statene/japan og at den neppe kommer hit før 2010.

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal rx-v1900/3900 byttes ut allerede??? :shock:

Da blir det jo andre generasjon etter min rx-v1800 som jeg (ehhm) "nettopp" har kjøpt :roll:

Newcomer Solem sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rx-v3900

Da har jeg fått sendt min 3900 til en ny, snart lykkelig, eier i stavanger.
    Snakket med Yamaha i går om arvtagere til 3900, og de sa at det ikke skulle komme noen arvtager før i juni neste år. 3900 var såpass godt specet enda at det ikke var hensiktsmessig å bytte til en ny en. Kan jo forstås. Spørs ikke om det kommer en ny Z12 eller noe annet spennende samtidig. Vi kan jo bare glede oss. Men nå, er det bare 9 timer og 3 min til Hifi Huset åpner dørene, og jeg kan kjøpe ny herlighet!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden du solgte 3900, så regner jeg med at det blir enten Z7 eller 11 som kommer inn i huset?

Å ikke mange timene til grekeren åpner butikken sin nå

Active Coaslip sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Solem
    Da har jeg fått sendt min 3900 til en ny, snart lykkelig, eier i stavanger.
    Snakket med Yamaha i går om arvtagere til 3900, og de sa at det ikke skulle komme noen arvtager før i juni neste år. 3900 var såpass godt specet enda at det ikke var hensiktsmessig å bytte til en ny en. Kan jo forstås. Spørs ikke om det kommer en ny Z12 eller noe annet spennende samtidig. Vi kan jo bare glede oss. Men nå, er det bare 9 timer og 3 min til Hifi Huset åpner dørene, og jeg kan kjøpe ny herlighet!
    Kan jeg spørre hvor mye den gikk for ? Er på jakt etter brukt 3900 selv..

Newcomer Solem sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Coaslip
    Kan jeg spørre hvor mye den gikk for ? Er på jakt etter brukt 3900 selv..

Den gikk til slutt for 11 000 inkl frakt. Burde vel egentlig gått for 11 000 + frakt, men men. Har sett noen ute til salgs til ca 12 000, så antar det vil ligge rundt der en plass.

Når det kommer til erstatning for krigeren, så hadde jeg faktisk tenkt jeg skulle spore av helt, og gå for en pioneer SC-LX81. Hadde planer om Z7, men den blir for dyr og gir for lite tilbake i forhold til 3900, til at det ble verdt prisen. Er ikke helt klok på om bytte til Pio er det smarteste å gjøre, men man vet jo aldri, kan jo hende det funker. Har jo uansett kjøpt nye høyttalere, så direkte sammenligning vil jeg jo ikke få uansett, og da har jeg jo egentlig ikke noen grunn til å ikke like det nye.

Det som gnager meg mest nå, er de to nye tårnene som står og ruver i stuen. De bare står der. Har ikke noe å koble de til enda. Og jeg må vel sikkert vente til over helgen før posten får overført pengene for den gamle forsterkeren. Hvilke lidelser man skal utsettes for.....

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg har fått høre fra Yamaha sentralt er at Z7 og Z11 får bli med en god stund til, 3900 får bli med til neste sensommer og 1900 får bli med til over nyttår.

Jeg har forøvrig også spurt om de kommer med en rimeligere BD-spiller. Det er kanskje fler enn jeg som er interessert i svaret?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •