Hodetelefonforsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hodetelefonforsterker

Hei!
    Vurderer å kjøpe hodetelefonforsterker. Valget står mellom Meier Audio's Corda Cantate 2 eller HA-2 MrkII. Cantate har en USB DAC. Betyr det at jeg kan kople til en Ipod f.eks. via USB, og laste musikken direkte ned fra forsterkeren, eller må jeg gå om PC'en? Den har også balansert jord, hvilket betyr :?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil tro at USB-tilkoblingen på forsterkeren er en "device", ikke en "host". Altså må du via en PC for å spille av fra iPod.

Balansert jord? Den var ny for meg! Balansert i lydsammengheng betyr jo at impedansen mot jord er lik i begge faser (og ikke noe annet!). Hmmm. Merkelig!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gitterbass
    Jeg vil tro at USB-tilkoblingen på forsterkeren er en "device", ikke en "host". Altså må du via en PC for å spille av fra iPod.

Balansert jord? Den var ny for meg! Balansert i lydsammengheng betyr jo at impedansen mot jord er lik i begge faser (og ikke noe annet!). Hmmm. Merkelig!
    Hei!
    Ja, mulig det er merkelig. Det er ihvertfall hva som står i spec'en til Cantate. Uansett har jeg allerede bestilt HA-2 MkII. Tror jeg blir fornøyd med den.
    Takk for svar. Det er bra noen kan litt mer.:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •