Offisiell tråd for Onkyo`s nye **7 serie - med bl.a TX-SR607, TX-SR707, TX-NR807 - Side 44

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 44 av 44 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44
Viser resultater 861 til 862 av 862
    Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Løst

Hadde innstilt det meste på receiveren til THX standarder, dvs at sub gikk kun på LFE-signal.ops: Har nå satt "doubble bass" på on, og kan nå si at Yellow trykker friskt og kontant.8-)

Sitat Opprinnelig postet av cb_600
    Hei godt folk! Trenger hjelp med en NR807.

Har et problem, når jeg spiller musikk i stereo så spiller ikke suben med. Og slik som jeg forstår det ved å les manualen så spiller ikke subber med vist kilden ikke er et LFE-signal.Stemmer dette? Er det virkelig slik at man ikke kan spille musikk med subber på denne receiveren?

Håper noen av dere har noe godt svar på hvorvidt dette stemmer, eller om det er noen som har muligheter for forklare meg hvordan jeg kan få subwooferen til å spille med i stereo.

Takker på forhånd for svar.

Newcomer Kurt'en sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lenge siden denne tråden var aktiv men har et spørsmål ang. min Onkyo TX-SR 805.

Display har gått i svart og jeg lurer på om det er noen som har noen tips om enkel fiks av dette. Alle funksjoner virker og lys til Pure Audio samt volumknapp er ok. Anyone?

Side 44 av 44 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •