Verdi på Denon PMA-925R

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Verdi på Denon PMA-925R

Hei, har tenkt å selge min eldre stereoforsterker. Jeg la ut annonse her litt tidlig, mest for å se om jeg fikk noen reaksjon på den, (nei), og la ut på Finn i dag da det nærmer seg hjemreise til studiested.
    Den er fortsatt som ny, og kostet meg vel kanskje 3-3500kr i 1997 på hifiklubben, husker desverre ikke helt.

Men da er spørsmålet mitt, hva vil dere si den er verdt? Jeg selv føler at den burde koste litt, da man må tross alt ut med litt i dag og for å få en ny som er tilsvarende god, og så er sunnmøringen i meg kritisk til å selge for billig.

Hadde håpet på mellom 1000-1500kr, vil dere si det er et realistisk mål?
    Gjorde nok en tabbe i å legge den ut på Finn uten å ha tenkt ut en pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Kan vel få 800-1000 kr hvis den er i topp stand.
    Den er jo kraftig (2x100 w rms) og den er strømsterk. Driver dali 107-109 lett.
    Solgte for et års tid siden en nad 317+214 i strøken stand for 2500. Dette kjøpt i 1997.(totalt 7000 kr)
    Så alder har noe å si for pris.

Mvh

Ole Bach

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får du oppunder 1.000 kroner for denne er det bare å selge. Jeg hadde problemer med å få såpass for en like gammel storebror PMA-1315R - tror jeg endte opp med å selge den for en 8-900 kroner - og den kostet tross alt noen tusenlapper mer enn din PMA-925R da den var ny. I verste fall snakker vi heller ned mot 500 kroner for ditt vedkommende.

Problemet med disse gamle Denon-forsterkerne er at de har elendige høyttalerterminaler og at de mangler pre-out. Pluss at de rent lydmessig ikke er allverden.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for svar , fikk faktisk 1000 for den :-D