Marantz SR6004

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Marantz SR6004

Ser at Marantz kommer med ny budsjettklassereceiver som har 4HDMI inn og 2HDMI ut. Den vil således være en bra match for de med både projektor og tv på samme vegg. Blir spennende å se hva den vil koste, for den vil nok bli en god konkurrent mot Pioneer sin VSX-LX52 som forøvrig skal testes i neste "Hjemmekino".

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haymaker
    Ser at Marantz kommer med ny budsjettklassereceiver som har 4HDMI inn og 2HDMI ut. Den vil således være en bra match for de med både projektor og tv på samme vegg. Blir spennende å se hva den vil koste, for den vil nok bli en god konkurrent mot Pioneer sin VSX-LX52 som forøvrig skal testes i neste "Hjemmekino".
    sr 6003 har også 2 ut

Active Cax sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også spent på denne, og eventuelt om det kommer større modeller, og jeg er også spent på tilgjengeligheten på denne. Må man til Sverige for å kjøpe SR6003 i dag? Jeg kan kjøpe en receiver uhørt, men ikke usett/ubefølt.

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Maxwell import tar den inn vet jeg. Ellers vet jeg at Resonans i Stavanger fører Marantz. Hjelper kanskje ikke deg som bor i Oslo så veldig

Active Cax sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan jeg melde ved hjelp av den utmerkede mannen hos Stereofil i grensen at SR6004 er på lager i norge. Stereofil har ikke selv tatt den inn, men det var ikke noe problem å bestille den. Det ville gå fort, og listeprisen var 9995,-. Det kan se ut som om det er Neby som importerer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •