Hvilken Hjemmekino reciever anbefaler dere meg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken Hjemmekino reciever anbefaler dere meg?

Hei, har behov for en ny hjemmekinoreciever som takler hdmi og de nye formatene.
    Når det gjelder høytalere har kona og jeg blitt enige om at Harman/Kardon HKTS11 ville være av passe størrelse og antall, altså 5,1 anlegg som gjelder.
    Det som skal kobles til forøvrig er en Panasonic Pv70 tv (42"), en Playstation3 får ansvaret for film og spilling (media) og en Canal Digital HD-pvr til tv titting.

Spørsmålet mitt blir da til dere blir hvilken Reciever som vil passe mitt behov?
    Pris...ca. 6000,-

Utseendemessig må jeg si at jeg liker Harman/Kardon Avr 255, og lurer selvsagt på om det vil være en god match siden høytalerne er av samme merke........
    samtidig har jo Yamaha/Onkyo osv. kommet med nye modeller, så jeg må si at jeg er meget usikker, så tips mottas med stor takknemmelighet......

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt er jo smak og behag. Jeg ville sett etter en brukt som takler de nye formatene. Yamaha, Pioneer, Onkyo, H/K, Denon.

Veldig mye å spare på å tenke brukt. Mange bytter pga. funksjoner som andre ikke bruker.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yamaha 765 er en receiver jeg ville kikket nærmere på i tilfelle.

Men som det er sagt over her så er det en ide å kikke på brukten. Yamaha 1800 kan fort gå for 6k og under, og da har du en knall receiver Sa jeg at jeg har en 1800 ?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for raske svar, vurderer veldigå gå for en Yamaha, ser at de kommer meget godt ut fra det i tester.
    Skal se etter en 765, ser de går for ca. 6000,- på Komplett, evt. tråle bruktmarkedet for en 1800, takk igjen for rask respons.
    Ikke enkelt for en småbarns far å holde seg oppdatert på dette....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •