Harman/Kardon AVR255

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harman/Kardon AVR255

Hei
    Jeg har planer om og kjøpe meg en ny receiver (Harman/Kardon AVR255), og så har jeg ett gammelt hjemmekinosystem Philips MX5700D som jeg tenkte og bruke høytalere ifra, til jeg kjøper nye... Først går dette i det hele tatt ?. Det andre er om jeg kan koble subene fra dette "anlegget" til receiveren, siden det er vanlige ledninger ikke plugger... (veldig grønn på dette området, men det jeg mener er at det er vanlige avisolerte ledninger som skal inn i receiveren) :?

Philips Support - MX5700D/22S

Tusen takk for svar

Mvh
    Christoffer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Er ikke noe problem å bruke høytallerene fra anlegget ditt, men det høres ut som du ikke har egen forsterker i subberen din, og da blir det vanskelig. Eneste subutgangene du har på HK'n og andre vanlige receivere er via RCA(signal kabel), som gir signal til forsterkeren inne i subberen.

Er bare sånne kompakt anlegg de velger å kjøre subforsterkeren inne i selve receiveren. Du må nok skaffe en eller annen forsterker til å kjøre subberen på. Hvis du har en gammel forsterker liggende så prøv den.

Newcomer Sparegris sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høytalerene passer nok fint til AVR 255, men sub'en trenger egen forsterker... du kan kjøpe monoblokk vist du er villig til å invistere i det, eller så kan du kjøpe en gammel forsterker å koble suben til front utgangen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •