effektforsterker til KEF iQ90?!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

effektforsterker til KEF iQ90?!

Noen som vet om en effektforsterker som kunne passe med KEF? Har en Yamaha RX - V1900. Sikler litt på Electrocompaniet eller Abrahamsen men koster litt vell mye. Noen andre alternativer?

Stemmer det at noen butikker lar kunder låne med seg på prøve?

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EC og Abrahamsen er vel varme i lyden og da kan kanskje Rotel være et alternativ som er litt mer fornuftig priset? En RB-1582 kanskje. 2x200watt, 12.600kr.

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer rhypno sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink effektforsterkerer.

sjekk repsam.se(svensk hi-fi bruktbutikk som kjøper/selger kvalitet)og de sender til Norge om du betaler forskudd?de har mange billige fra nyeste til eldre.en YAMAHA fra M-serien går fra 2500-5000 avh.av alder og husk dette er i svenske kroner,så trekk fra ca.20%+frakt på ca.3-500 avh.av tyngde.ingen toll opp til 10000 eller 20000 om jeg husker riktig.har også mye vi aldri får i Norge til priser man bare drømme om her!Mvh.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rhypno
    ingen toll opp til 10000 eller 20000 om jeg husker riktig.
    Aldri toll på hi-fi. Alltid norsk moms (25%) til tollvesenet (pluss fortollingsgebyr til fraktfirmaet) ved kjøp fra utlandet.

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jessssss
    Noen som vet om en effektforsterker som kunne passe med KEF? Har en Yamaha RX - V1900. Sikler litt på Electrocompaniet eller Abrahamsen men koster litt vell mye. Noen andre alternativer?

Stemmer det at noen butikker lar kunder låne med seg på prøve?
    En Parasound Halo A23 kunne sikkert passet fint. Har ikke hørt kompinasjonen direkte, men har hørt begge produktene.

Geir Arne

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    2,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vår Music Angel KT88 rørforsterker matcher meget godt disse moderne KEF-høyttalerne i Q-seriene.

Newcomer rhypno sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation toll/moms

fikk e-post fra repsam.se at de kunne sende en stor DENON pl.spiller til Halden for ca.500sv.kr.,(sett en fikk 10000 på finn.no,men der var pris 2500sv.kr.)men om de leverer selv vet jeg ikke?men vet at BRL-på Svinesund kjører varer over grensa uten at det blir toll eller moms for kjøp under denne grensen på 10-20000.har vært der flere ganger og de fleste i østfold jeg kjenner som også driver som storselgere kjøper sjeldne ting over grensa for å sitte igjen med 70% fortjeneste.men vet reglene for import fra utlandet blir moms/gebyr over 200kroner.men til de som leter etter musikk er det en butikk(play.com) i London som sender en og en cd/lp(må koste under 200nkr.)slik at jeg har sluppet dette så lenge det varer.så det er mitt råd til de som leter etter sjeldne store av de gode komponentene fra 80-90årene.Mvh.Tor

DENONVD-2500bd,DVD-3930,AVR-3806,DCD-2560,DP-37F,PRA-1200,2STK.POA-2200,DMD-1000.KEF Q65.2,KEF Q95c,KEF 85s,2stk.PROSON aktive subèr(ø.kjøpe KEF Q10/30 i kirsebær og KEF SUB om noen har til rett sum?)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •