Jungson DA-200IA vs XTZ Class A100 D3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Alinoe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jungson DA-200IA vs XTZ Class A100 D3

Tenker å oppgradere med ny integrert, og hadde i utgangspunktet tenkt å bruke mellom 4 og 6 tusen kroner. Har sett litt på denne jungsonen som jeg har sett flere ganger brukt til den prisen:
    AVshop.no / Jungson DA-200IA Klasse-AB forsterker

Syns også XTZ sin forsterker ser veldig interessant ut, men den er kanskje vanskelig å finne brukt?

XTZ Class A100 D3, Sølv/sort Forsterkere | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Forsterkeren skal drive B&W 601 S3 og så B&W CM1. Er det noen som har erfaringer med disse forsterkerne og kombinasjonene? Noen andre gode alternativer i prisklassen? Hegel H1, kanskje?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanskeligt å vite hva du finder brukt, og til hvilke priser jo, så i teorien er der et hav av muligheter.
    Jeg selv ville ikke kjøpe de du har linket til, men nu er jeg også rar da.
    Creek eller Harman Kardon ville jeg kanskje se på også, ellers er der jo denne : http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=50948&cat=13
    Spørs litt hva du er etter, ser at folk selger sine Doxa 70, en liten forforsterker sammen med denne ville gjort meg lykkelig tror jeg.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei

er denne forsterkeren av samme kvalitet som deres dyrere monoblokker så er det skikkelig highend til røverpris.JungSon er et av de største produsentene i østen og produserer elektronik av høyeste kvalitet

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt både xtz forsterkeren (uten dac) og Jungson saken. Dette i samspill med Jungson Moon harbor cd-spiller og Usher S-520 høyttaler. Jeg syntes Jungson var best, den har en varm lydsignatur med en litt tilbakelent bassen går imidlertid dyyypt. Jeg byttet den imidlertid mot en Lyngdorf 2175 effektforsterker og Denon 3808, men det var fordi Jungson kan ikke brukes som effektforsterker ifbm 5.1 oppsett.

Et knall kjøpt til kr 6000, men den er svær.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •