Xindak XA6950, litt skuffet:( - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    ..eller du gjør det selv som jeg gjorde på noen eldre OHM høytalere. Mange leverandører av "gjør det selv" sett (utenlandske). Ikke så store jobben hvis du er litt fingernem.

Tips f.eks her: Reconing Speakers

Mange leverandører som: Speaker Repair and Speaker Recone Kits - Simply Speakers
    ok.Noen som vet hvor jeg får kjøpt et helt nytt element da? Kanskje jeg skulle skiftet i den andre høytaleren også?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Malcolm
    Fant vel svaret på problemet idag, hehe. Tok av dekslet på ene høytaleren, og så at ene basselementet hadde revnet fullstendig. Så da må jeg vel på høytalerjakt. Ser at cerwin vega har mange å velge i til en overkommelig pris, så da blir spørsmålet om noen kan tipse meg om noen høytalere som leverer mye trøkk og mye bass? Cls215 ser jo utvilsomt veldig tøft ut men vil et 1x12 par evt 1x15 være tilstrekkelig? Eller er det smartest å kjøpe et nytt element å sette inn i det som er ødelagt?

Ikke kjøp noe større en CLS15!!! spiller MYE råere på rimeligere elektronikk enn hva CLS215 gjør.. 215 må ha elektronikk som koster ifra 10000kr og oppover for å yte sitt! Samt ha et rom på 40kvadrat ++. CLS12 er vel den CV høyttaleren som gir mest for penga nå, samt VE15 da...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Ikke kjøp noe større en CLS15!!! spiller MYE råere på rimeligere elektronikk enn hva CLS215 gjør.. 215 må ha elektronikk som koster ifra 10000kr og oppover for å yte sitt! Samt ha et rom på 40kvadrat ++. CLS12 er vel den CV høyttaleren som gir mest for penga nå, samt VE15 da...
    Tusen takk for tipset!! Hvilken cv høytaler vil du anbefale da til xindak xa6950 til en som vil ha mye trøkk. Er langt fra noen audiofil Vil bare ha mye lyd for pengene Gir 15" mere bass enn 12" og er forsterkeren min stor nok til å drive cls15 evt ve15? Og hva er egentlig forskjellen på cls og ve serien til cv?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •