Aktiv sub, og gåen sub preout på reciever

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Aktiv sub, og gåen sub preout på reciever

hei, jeg bytta en gammel mot en reciever. Men det er nå jeg sliter litt, for sub pre out er gåen på recieveren. så jeg lurte på om det ville være mulig å koble den på en annen utgang. Vel, det gjør jo det da, men det er jo forsterkeren til et Creative p380 pc anlegg. Da kjører jeg den fra center høyttalerer utgangen på recieveren.
    Men vil dette funke på en SKIKKELIG aktiv sub også ? og imens vi er inne på temaet, er det noen som kunne anbefalt en god side der du kan kjøpe sub forsterkere ? ikke fra dynabel.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ljudia har vell noen sub forsterkere? vet ikke helt på kvaliteten da men :P

Subwoofer forsterker - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange sub'er har høynivå-inngang. Dvs at du kan koble høyttalerkablene fra receiveren inn på sub'en og så videre fra sub'en til høyttalerene. Dette vil gi bassinformasjonen fra de kanalene du kobler til med. Skal du kjøre stereo eller surround? Hvis du har surround og vil ha med sub-sporet så må du velge LFE til fronter.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

sitering

Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Mange sub'er har høynivå-inngang. Dvs at du kan koble høyttalerkablene fra receiveren inn på sub'en og så videre fra sub'en til høyttalerene. Dette vil gi bassinformasjonen fra de kanalene du kobler til med. Skal du kjøre stereo eller surround? Hvis du har surround og vil ha med sub-sporet så må du velge LFE til fronter.
    vel, jeg holder på å bygge meg et surround system da, sånn veldig budsjett hobby system. og holder nå på med centeren. men hva mener du jeg skal gjøre, idiot sikkert, jeg er litt ny på det med recievere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •