Forsterker til Dynavoice Dynamite 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker til Dynavoice Dynamite 8

Hei!
    Har kommet fram til et kjøp av et par Dynavoice Dynamite 8.

hvilken forsterker anbefaler dere til disse? så billig som mulig. Rundt 3-5000. helst billigere. eventuelt brukt.

har i dag en Yamaha RX-V461. Skal jeg oppgradere reciever eller ha på effektforsterker først?

takk for hjelpen

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har noen forslag til en bra effektforsterker til Dynamite 8/10?

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke ut til at 461 har pre-ut...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Det er ikke ut til at 461 har pre-ut...
    nei. vet det nå

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har noen forslag til recievere som passer Dynavoice Dynamite 10?

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes at det er litt merkelig at selv om trådstarter har laget ørten tråder om hva han skal velge av høyttalere og unisont fått anbefalt M65 så faller valget på et annet par.

I lys av dette kan man jo lure på om det er vits i å anbefale en forsterker siden råd fra forumets medlemmer uansett ikke ser ut til å tas til følge...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Muffinman
    Synes at det er litt merkelig at selv om trådstarter har laget ørten tråder om hva han skal velge av høyttalere og unisont fått anbefalt M65 så faller valget på et annet par.

I lys av dette kan man jo lure på om det er vits i å anbefale en forsterker siden råd fra forumets medlemmer uansett ikke ser ut til å tas til følge...
    Skjønner hva du vil fram til. Det at jeg ikke velger M65 er at jeg synes de ser litt pinglete ut. kan hende jeg tar grådig feil..

Hvordan er forskjellen på M65 og Dynamite 8/10? Hvordan er bassen? vil ha den beste modellen når det gjelder bra trykk.

Newcomer Latsch sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Muffinman

Klart mange sier han burde velge M-65, fordi det er en god høyttaler og alle som har de sier det er et godt kjøp. Betyr det da at Dynamite 8 som er en nyere (det kan være positivt og negativt) høyttaler da er dårligere? Fordi folk ikke sier "Jeg kjøpte også disse høyttalerne, fordi alle andre har de" om Dynamite 8 i like stor grad som M-65?
    Jeg tror nok ikke Magron overser det som blir sagt om M-65, men vurderer kanskje høyttaleren som feil for sitt bruk.

Det du kom med her var helt og holdent overhodet ikke til noen hjelp for noen som helst.

Tilbake til topic:
    Jeg vil som sagt tro at Onkyo TX-SR607 vil være en god forsterker til D8-erne, men det jeg allerede foreslått for deg;-) Ellers nyere Yamaha, men de blir fort litt dyrere for en receiver med samme specs.

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klart mange sier han burde velge M-65, fordi det er en god høyttaler og alle som har de sier det er et godt kjøp. Betyr det da at Dynamite 8 som er en nyere (det kan være positivt og negativt) høyttaler da er dårligere? Fordi folk ikke sier "Jeg kjøpte også disse høyttalerne, fordi alle andre har de" om Dynamite 8 i like stor grad som M-65?
    Jeg tror nok ikke Magron overser det som blir sagt om M-65, men vurderer kanskje høyttaleren som feil for sitt bruk.

Det du kom med her var helt og holdent overhodet ikke til noen hjelp for noen som helst.
    Nå var ikke poenget heller hva han bør kjøpe, derimot at trådstarter har X antall tråder om forskjellige høyttalere /kjøpskandidater. Selvsagt ønsker man mest for pengene, men det er derimot ikke nødvendig å lage nye tråder for hver gang det skal spørres om noe som omhandler samme tema. (!)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Latsch

Tilbake til topic:
    Jeg vil som sagt tro at Onkyo TX-SR607 vil være en god forsterker til D8-erne, men det jeg allerede foreslått for deg;-) Ellers nyere Yamaha, men de blir fort litt dyrere for en receiver med samme specs.
    Tusen takk Du fikk fram poenget mitt. beklager til alle som har foreslått M-65 og som trodde at jeg overså de.

Og selvsagt alle de latterlige trådene mine.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •