En tynn hjemmekinoreciver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

En tynn hjemmekinoreciver

Har akkurat innredet et lite rom nede som skal bli til et lite hjemmekinorom. Har kjøpt en tvbenk, der tven henger på en bakplate, og mangler da reciver og blu-ray spiller (og høytalere selvfølgelig). Det eneste problemet er at der komponentene skal være er det veldig "lavt under taket", så jeg trenger å anskaffe en tynn hjemmekinoreciver som helst har hdmi konverter innebygd slik at jeg får alt fra spillern inn via en kabel.

Fint om du skriver inn noen forslag, hvis du vet om noe. Trenger forsoved ikke å være en reciver heller, bare en hjemmekinoforsterker hvis det er noen som vet om det.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mange cm har du å gå på eksakt til reciver?
    De fleste recivere passer desverre ikke i sånne "vanlige" media benker er min erfaring etter mye leting selv da de blir for høye og for dype for benkene.

Men panasonic har noen slanke recivere som er under 15 cm. http://www.panasonic.no/html/no_NO/1...sCategory.html Hvis du ikke har plass til noen reciver over 10-12 cm i høyden ville jeg godt for noen ala denne løsningen da trenger du kun blu-ray så er du i mål: Onkyo Europe - HTX-22HD

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for forslagene Det er 8 cm å gå på, så jeg vet ikke hvordan det vil bli med lufting og slikt. Ideelt hadde vært lufting på sidene, der jeg har masse plass!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tune
    Takker for forslagene Det er 8 cm å gå på, så jeg vet ikke hvordan det vil bli med lufting og slikt. Ideelt hadde vært lufting på sidene, der jeg har masse plass!
    Ser litt på pioneeren nå, den er visst 8 cm, og ser ikke ut som har noen "luftinngang". Hva skyldes dette? at den er heldigital?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •