Nad T747 eller Denon AVR 2809

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nad T747 eller Denon AVR 2809

Hei.

Jeg har akkurat kjøpt meg Dali Concept 8. Jeg har en veldig gammel forsterker så jeg ønsker å bytte den ut med en litt kraftigere forsterker.

Jeg var innom hifi klubben og ble anbefalt å kjøpe Nad T747. Jeg har hørt mye fint om Denon AVR 2809.

Hva er det jeg bør gå for? Jeg har ikke vært å hørt på forsterkerne enda men det hadde vært fint hvis dere kunne kommet med tilbakemelding før jeg drar inn til Hifi Klubben og hører.

Takker for alle svar

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Jeg mener at NAD er et bra kjøp. Men det kan være lurt å få en demo med Concept 8 og NAD/Dennon.

Det er smart å kjøpe en forsterker med Pre-out, slik at du i fremtiden kan kjøpe effekt forsterker(e).

Blir spennende å se hva du velger, legg gjerne ut dine erfaringer etter demoturen!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med AVR-2310? den har preout-7.1, koder Hd formatene, sykt bra video scaler og 5 hdmi in

2310 har like mye power som 2809 og er ment som en erstatter så den er kanskje noe å vurdere.

Om du derimot ikke har planer om effekt, så er 747 en med masse krefter og mye dynamikk :P

Valgets kval hehe

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •