Onkyo 607 med Mirage Nanosat

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Onkyo 607 med Mirage Nanosat

Hadde eigentleg ikkje tenkt å kjøpa meg receiver, men etter mykje styr har eg tenkt å ta steget. Det starta sist veke då eg kjøpte meg ein Syvio 200 mediastreamer (NMT) som skulle visa seg ikkje å miksa ned DTS til stereo. Denne lyden må eg køyra gjennom ein surround receiver via toslink.

Den gamle receiveren er ein Onkyo som eg har hatt i snart 15 år. Den er fantastisk, men har sjølvsagt ikkje HDMI etc. Med denne erfaringa i botnen har eg landa på ein Onkyo 607 som ser ut til å ha alle funksjonar eg treng. Sidan eg skal ha den i stova kunne eg tenkt meg å kombinera det med ein Mirage sub og 5 stk Mirage Nanosat.

Likar god lyd, men er ingen fantatikar. Treng eit anlegg som spelar OK og er funksjonelt.

Vil dette vera ei bra investering?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei,
    Jeg har Nanosat pakken med 4 små, en litt større center og en sub (nano 5.1 HBG). Dette driver jeg med Yamaha RX-V663 Jeg synes lyden er veldig fin. Jeg har et ganske stor rom så hvis jeg ska spile Metallica på max så kommer høytalene litt til korte, vilket er helt greit da jeg fremst bruker anlegget for å se på film. Ser ut som de vil passe ditt behov.

Lykke til!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •