Pioneer sc-lx71 og SA 1750 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Hvis du syns det låter best med alle høytalere på small til musikk,så kan du trygt kjøre med det på film også!
    Bass og treble skal du ikke behøve å justere på!
    Da er det bedre å gå inn i EQ å justere litt eventuelt!
    Du har kjørt romkorreksjon?

har kjørt romkorreksjon testen ja.. på musikk syns jeg helt klart det låter best på small og med sub, ikke prøvd large uten sub, så kanskje det er en ide.

hva kjører du på film? har du store høytallere i front du og? mine rf-82 er jo relativt store.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pioneer80
    har kjørt romkorreksjon testen ja.. på musikk syns jeg helt klart det låter best på small og med sub, ikke prøvd large uten sub, så kanskje det er en ide.

hva kjører du på film? har du store høytallere i front du og? mine rf-82 er jo relativt store.
    Bare å prøve seg frem det,og finne ut hva du liker best!
    Det er litt opp og ned hva jeg kjører - har store ht i front ja, Monitor Audio RS 6! Syns det ofte er best med frontene som large her hos meg - både til film og musikk! Men det er ikke alltid jeg har sub med på musikk! Det spørs på hva jeg hører på!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen av dere som vet hvordan man kobler til en hdd/dvd recorder til denne forsterkeren og får bilde på skjermen?? får ikke no bilde... bruker komponent innganger på forsterker... prøvd stille inn det meste og...

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen av dere som vet hvordan man kobler til en hdd/dvd recorder til denne forsterkeren og får bilde på skjermen?? får ikke no bilde... bruker komponent innganger på forsterker... prøvd stille inn det meste og...
    Bruker du komponent inn til reciver,og hdmi videre til tv?
    Skal gå fint det!
    Står video convertering til "on"?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker du komponent inn til reciver,og hdmi videre til tv?
    Skal gå fint det!
    Står video convertering til "on"?

fikk bilde med komponent inn og ut, kan jeg få bilde ut via hdmi og? hvor finner jeg video converting alternativet? dette ødelegger ikke for oppsettet til blu ray spilleren?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spør om mye rart her jeg, men... er det noen måte og stille inn "stereo" alternativet på? liker bruke stereo da jeg hører på musikk, og kunne kanskje tenkt meg ikke bruke sub da, men bare fronthøytallerne. tungvint gå inn på meny og velge sub av bare for det..

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spør om mye rart her jeg, men... er det noen måte og stille inn "stereo" alternativet på? liker bruke stereo da jeg hører på musikk, og kunne kanskje tenkt meg ikke bruke sub da, men bare fronthøytallerne. tungvint gå inn på meny og velge sub av bare for det..
    Hvis du setter sub til yes,så spiller den bare i surroundmodus,og ikke i stereo!
    Dette gjelder kun hvis du har frontene som "large"!

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk bilde med komponent inn og ut, kan jeg få bilde ut via hdmi og? hvor finner jeg video converting alternativet? dette ødelegger ikke for oppsettet til blu ray spilleren?
    Du skal fint få bilde ut via hdmi også!
    Det er vel en egen knapp på fjernkontrollen som det står "videoparameter" på!
    Der er en del forskjellige muligheter!
    Ellers så er jo bruksanvisningen en grei ting og se litt i!!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal fint få bilde ut via hdmi også!
    Det er vel en egen knapp på fjernkontrollen som det står "videoparameter" på!
    Der er en del forskjellige muligheter!
    Ellers så er jo bruksanvisningen en grei ting og se litt i!!
    hehe, takker joda jeg prøver lese litt der og, men ikke alt jeg skjønner...

vet du om man kan laste ned film og spille den av via usb?

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, takker joda jeg prøver lese litt der og, men ikke alt jeg skjønner...

vet du om man kan laste ned film og spille den av via usb?
    Aner ikke - aldri prøvd det!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •