Forsteker til Piega TP5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsteker til Piega TP5

Har solgt alt av anlegget mitt så starter desverre på nytt. Det jeg er på jakt etter er integrert eller pre/eff forsterker til å drive mine Piega tp5. Ble fortalt at de bør ha litt krefter. Ønsker cd spiller som matcher produktet.

Budskjett er opp til 30 k for forsterkeren. Resonans i stavanger anbefalte Bladelius til oppgaven. Har derfor Bladelius Thor II som et alternativ. Den koster 26 400 kr.

Takker for innspill. Gjør ingenting om jeg bruker mindre penger på dette. Kommer til å bruke cd spiller og sonos/dac som kilder.

Intermediate Kalle Klovn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av valo79
    Har solgt alt av anlegget mitt så starter desverre på nytt. Det jeg er på jakt etter er integrert eller pre/eff forsterker til å drive mine Piega tp5. Ble fortalt at de bør ha litt krefter. Ønsker cd spiller som matcher produktet.

Budskjett er opp til 30 k for forsterkeren. Resonans i stavanger anbefalte Bladelius til oppgaven. Har derfor Bladelius Thor II som et alternativ. Den koster 26 400 kr.

Takker for innspill. Gjør ingenting om jeg bruker mindre penger på dette. Kommer til å bruke cd spiller og sonos/dac som kilder.
    kom du deg noe videre?

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mange bra å velge mellom, hvem du synes låter best blir vanskelig å svare på, men du kan velge mellom feks primare i30, hegel h200 og EC eci5. den du har fått anbefalt er også meget bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja kjøpte en brukt Bladelius Tyr her på forumet. Spiller sykt bra med denne. Men mangler skikkelig kilde foreløpig.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forsteker til Piega TP5

Sitat Opprinnelig postet av valo79

Har selv en Bladelius thor 2. Valgte den etter å ha hørt ganske mange alternativer i prisklassen. Synes den er meget bra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •