Marantz SR6003

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Marantz SR6003

Hei!

Jeg skal oppgradere receiveren min (NAD T763) og ser ut til å gå for en løsning med Marantz SR6003 + 2stk Rotel 1562 til frontene. Er det noen som vet om det går an å lagre forhåndsinnstilte lydinnstillinger på denne, slik at en kan endre kun ved et tastetrykk på fjernkontrollen?

I tillegg lurer jeg på om det går an å styre subnivå med fjernkontrollen på denne?

Begge disse funksjonene finnes på NAD'en, og jeg synes de er glimrende.

Venter spent på svar!:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haymaker
    Hei!

Jeg skal oppgradere receiveren min (NAD T763) og ser ut til å gå for en løsning med Marantz SR6003 + 2stk Rotel 1562 til frontene. Er det noen som vet om det går an å lagre forhåndsinnstilte lydinnstillinger på denne, slik at en kan endre kun ved et tastetrykk på fjernkontrollen?

I tillegg lurer jeg på om det går an å styre subnivå med fjernkontrollen på denne?

Begge disse funksjonene finnes på NAD'en, og jeg synes de er glimrende.

Venter spent på svar!:-D
    er ikke helt sikker på hva du mener med forhåndsinnstillte lydinnstillinger, men du kan kjøre audysey og velge mellom forskjellige modus der, også en manuell innstillt en, subnivå kan du gå inn og stille på under speaker manuell setup, + og - , forøvrig er jeg meget godt fornøyd med min sr6003, har aldri hatt nad receiver tidligere så jeg kan ikke direkte sammenligne annet enn at jeg tror marantz er en annen klasse enn nad når det gjelder receivere:-D

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    er ikke helt sikker på hva du mener med forhåndsinnstillte lydinnstillinger, men du kan kjøre audysey og velge mellom forskjellige modus der, også en manuell innstillt en, subnivå kan du gå inn og stille på under speaker manuell setup, + og - , forøvrig er jeg meget godt fornøyd med min sr6003, har aldri hatt nad receiver tidligere så jeg kan ikke direkte sammenligne annet enn at jeg tror marantz er en annen klasse enn nad når det gjelder receivere:-D
    Med forhåndsinnstilte lydinnstillinger mener jeg at jeg har ett oppsett med front HT i stereo uten sub. Jeg har ett oppsett med front HT i stereo med sub på og med crossover. Jeg har ett oppsett til lyd fra fjernsyn, ett til filmtitting og ett til xbox spilling. Forskjellige innstillinger som kun krever tastetrykk på fjernkontrollen for å endre mellom (trenger ikke inn på GUI'en). På NAD'en er det egen volumknapp for sub, center, og surroundkanalene slik at en kan endre subvolum (meget nyttig da noen filmer har veldig mye bass, mens andre har lite) akkurat som en endrer det totale lydvolumet...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •