Ny/brukt integrert forsterker til inntil 3000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny/brukt integrert forsterker til inntil 3000,-

Hei..

Har et par B&W DM601 S2 som jeg nå i sommer godt kunne tenke meg å ta med ut på terrassen, for å spille noe musikk ute. 'Kanskje' brukes som uteanlegg ved en eller annen liten hagefest. Har også et par 602 som også kanskje blir tatt med ut til denne bruken, så forsterkeren bør kunne dra begge disse uten altfor store problemer.

Lydkilder kommer til å være laptop, eller mp3 spillere som iPod eller mobil med 3,5mm jack utgang.

Noen som vil hjelpe meg til å finne en eller flere gode alternativer til forsterker til denne bruken?

Tenkt litt på NAD C370, 317/319, men det må vel være andre forsterkere som også kan brukes.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at HiFi-Klubben har på lagersalg listene sine en Cambridge 640 v2 integrert forsterker. Hvordan tror dere denne forsterkeren hadde passet til høyttalerne. Og er 2300,- en god pris for denne forsterkeren?

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,731
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blaa
    Jeg ser at HiFi-Klubben har på lagersalg listene sine en Cambridge 640 v2 integrert forsterker. Hvordan tror dere denne forsterkeren hadde passet til høyttalerne. Og er 2300,- en god pris for denne forsterkeren?

Cambridge passer perfekt til B&W stativhøytalere.. Det det er spørsmål om er vel effekt. Ved vanlige nivåer tror jeg dette er et meget bra valg.

Har selv kjøpt en forsterker av samme merke, men den passet desverre ikke høytalerne mine i det hele tatt. Så jeg skal selge min videre...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vel kommet frem til at jeg har lyst til å finne en HK 980 integrert forsterker, men så fant jeg i dag denne saken: http://avforum.no/forum/generelle-pr...ker-onkyo.html

Noen som vet noe om når denne kommer, hvem som selger og pris?

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blaa
    Har vel kommet frem til at jeg har lyst til å finne en HK 980 integrert forsterker, men så fant jeg i dag denne saken: http://avforum.no/forum/generelle-pr...ker-onkyo.html

Noen som vet noe om når denne kommer, hvem som selger og pris?
    Importøren er Mono. Det står kanskje noe om forsterkeren på hjemmesiden deres.
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •