HD Receiver til Patos 410 mk2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD Receiver til Patos 410 mk2

Hei

Skal kjøpe meg ny hd receiver til patos 410 mk2. Har nå fronthøytalerene og center, men hadde vært greit med en hd receiver som støtter 7.1

Har dere noen forslag til hva jeg burde kjøpe? Hadde ikke tenkt til å betale mye mer en 6-7k for receiveren, men kan strekke meg noe lengre.

Takk for svar :-D

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Chris87
    Hei

Skal kjøpe meg ny hd receiver til patos 410 mk2. Har nå fronthøytalerene og center, men hadde vært greit med en hd receiver som støtter 7.1

Har dere noen forslag til hva jeg burde kjøpe? Hadde ikke tenkt til å betale mye mer en 6-7k for receiveren, men kan strekke meg noe lengre.

Takk for svar :-D
    Heisann
    Jeg har samme høytalerne som du,og jeg bruker en pioneer lx51 til å fore disse,og er veldig fornøyd med den! Den har jo vunnet mange tester også!
    Denne får du vel til 9k - er vel litt over ditt budsjett men...
    Ville uansett ikke valgt noe med mindre effekt til disse høytalerne!
    Men i stedet for å bruke 7.1,så tror jeg du er bedre tent med å bruke surr.back utgangene til å biampe høytalerne! Det ga et bra løft i lyden,og disse HT liker litt strøm! Det får du nytte av i stereo også!

Ellers er vel Yamaha rxv 1900 en bra kandidat!
    Lykker til med valget!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også denne høyttaleren. Bruker den sammen med Yamaha RX-V663(klar for HD-lyd forøvrig), men er ikke veldig imponert over lyden. Litt romle bass innimellom, men mulig dette skyldes at forsterkeren er "for svak" for disse høyttalerne. Har også 310mk2 og 110mk2 som begge spiller fastere/klarere i bassen i kombinasjon med Yamaha`en.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    10k blir for mye å bruke på receiveren for min del.

Hva med Onkyo TX-SR607ES til 5k, vil dette være et bra valg? Eller burde jeg se etter noe brukt? Vil helst ha nytt..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •