Doxa Model73

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Doxa Model73

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Doxa Model73

Hei

Jeg trenger litt hjelp til å faktisk forstå hva dette dreier seg om. Spesifikasjonene på Doxa.no sa meg ikke stort...

Er det sånn å forstå at denne effektforsterkeren kan brukes til å drive to høytalere, eller er det en monoblokk? Jeg er i øyeblikket i besittelse av en NAD M25. Hadde store planer om å bygge hjemmekino i høst med Swans f2.2f etc, men nå må det kanskje utsettes litt grunnet flytting til Barcelona i 1/2-1 år.

Så da funderer jeg på om jeg skal selge NAD'en, men er veldig usikker på om dette er lurt eller ikke. Alternativet vil da bli å kjøpe Doxa Model73 til å drive Swans'ene når jeg kommer tilbake til Norge (det holder med én Doxa til å drive to høytalere, ikke sant?) siden denne kombinasjonen har fått utrolig mye skryt.

Planen er å kjøpe NAD M15HD (hvis den lever opp til forventningene når den kommer) som pre/pro. Blir bare to kanals til å begynne med, med Doxa Model73 og Swans f2.2f, så skal det bygges ut etter hvert.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Doxa73 passer f2.2f veldig godt.

Doxa73 er en 2 kanalers forsterker.
    Ikke la deg lure av det som er oppgitt... Doxa har nok strømreserver til og drive det alder meste :-)

Et solid start fundament kan mann si

Ellers kan du ta kontakt med mr.doxa info@doxa.no
    Eller Kringlyd gutta som svært ofte bruker Doxa og begge disse har doxa73 i sine egene oppsett privat.
    flageborg@kringlyd.no
    roko@kringlyd.no

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så det kan være en god løsning og starte med en Doxa73 til f2.2f, så heller kanskje kjøpe en en svakere/billigere effektforsterker til å drive evetuelle bakhøytalere/senter. Regner med det er rimelig overkill å ha en Doxa73 til for å drive bakhøytalere liksom...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •