Forsterker: RX-V663, RX-V863 eller VSX-1018AH-S?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker: RX-V663, RX-V863 eller VSX-1018AH-S?

Jeg er på utkikk etter en hjemmekino forsterker, og ser på Yamaha RX-V663, Yamaha RX-V863 og Pioneer VSX-1018AH-S.
    Jeg står vel egentlig mest mellom RX-V863 og Pioneeren, for 863'n har 3 HDMI innganger, mens de andre bare har 2, og Pioneeren blir billigst

Hvem av de ville dere valgt, og hvorfor?

Jeg er også veldig ny innenfor hjemmekino, så hvis det er noen forsterkere som er bedre til omtrent samme pris, så er det bare å komme med forslag ;-)

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greier du å vente til over sommeren(august) så kommer Yamaha med nye modeller med flere HDMI innganger. Det samme gjelder Onkyo.
    Sjekk her: Komplett.no - Yamaha RX-V765B hjemmekinoreceiver
    Komplett.no - Onkyo TX-SR607ES hjemmekinoreceiver

Newcomer haavard08 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stiankrist
    Jeg er på utkikk etter en hjemmekino forsterker, og ser på Yamaha RX-V663, Yamaha RX-V863 og Pioneer VSX-1018AH-S.
    Jeg står vel egentlig mest mellom RX-V863 og Pioneeren, for 863'n har 3 HDMI innganger, mens de andre bare har 2, og Pioneeren blir billigst

Hvem av de ville dere valgt, og hvorfor?

Jeg er også veldig ny innenfor hjemmekino, så hvis det er noen forsterkere som er bedre til omtrent samme pris, så er det bare å komme med forslag ;-)
    Jeg har rx-v633 selv. De andre har jeg ikke kjennskap til. Men: Min inntrykk er at i de aller fleste testene av recievere i feks hjemmekino o.l, går yamahaene til topps hva gjelder lydkvalitet. Hdmi innganger: 2 eller fler, det går vel mest på hva du har bruk for selv, jpersonlig trenger ikke fler en to stk da jeg bruker den ene til ps3 og den andre til dedikert bd-spiller. Da har jeg både til spilling og film. Lykke til !:-D

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, 101x serien har slanket seg betraktelig, min 1015 veier 15.4, 1018 veier 13.3, mens 1019 veier 8.7...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •