bassmodul - trenger hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bassmodul - trenger hjelp

Hei jeg har en kamerat som kom til meg med et litt "spesielt problem med en sub (jeg har aldri vært borti det før!)

Når man spiller med den, høres det ut som om noe rister (hørs ut som et ødelagt element) eller noe som er løst. Jeg sjekka litt på subben og det var ikke noe galt med elementet. Jeg skrudde ut bassmodulen og det er her problemet ligger! det kan høres ut som om noe er brukket eller noe løst inne i bass modulen.

Ville ikke åpne opp bassmodulen uten videre, så derfor forhører jeg meg her.
    Tror/ Vet noen her om det er noe man selv kan reparere ? eller burde han bestille en ny? Somsagt høres det t som om noe er løst oppi der

Det er en B&W ASW610

håper på raske råd

Mvh
    Ole

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en bassmodul der et gitter til ene porten er borte og der oppi pleier ungene å gjemme småbiler og lignende. Må først av med forsterkeren og så elementet for å komme til for å plukke ut. Det er en 4. ordens kasse.

Det er sikkert ikke noe problem å skru opp kassa. Kanskje elementet er det letteste å ta ut i forhold til forsterkeren?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Jeg har en bassmodul der et gitter til ene porten er borte og der oppi pleier ungene å gjemme småbiler og lignende. Må først av med forsterkeren og så elementet for å komme til for å plukke ut. Det er en 4. ordens kasse.

Det er sikkert ikke noe problem å skru opp kassa. Kanskje elementet er det letteste å ta ut i forhold til forsterkeren?
    takk for svar! har tatt ut selve bassmodulen , og det er inni den det er noe løst (beklager hvis jeg har formulert meg dårlig ) er et kabinett rundt denne modulen som det ser ut til at jeg må ta opp. (åpne hele greia)

rekker ikke å se på ette før i morgen igjen men skal få tatt den opp og sjekket tror jeg

Mvh
    Ole

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •