Yamaha RX-V563 - Kjapt spørsmål angående størrelse

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Latsch sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha RX-V563 - Kjapt spørsmål angående størrelse

Noen som har et nøyaktig høydemål av V563? Enda bedre hadde vært å visst om den går inn i Ikeas "LACK" tv-bord. Jeg har bordet, og forsterkeren jeg har for øyeblikket går ikke inn (Onkyo TX-DS575X)

Hyllerommet på tv-bordet er rundt 15cm, og Yamahas hjemmeside angir forsterkeren til å være 15,1cm høy, så jeg vil gjerne vite et nøyaktig mål av V563s høyde med føtter. Som sagt hadde det vært jævlig snedig om noen hadde begge deler og fikk sjekka forsterkeren mot bordet

På tross av det irriterende lille rommet i tv-bordet er det et utrolig fint møbel med tanke på prisen.

Latsch

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv om den skulle smette inn med 1mm klaring er ikke dette anbefalt siden utluftingen er på toppen av receiveren. Den vil gå varm veldig fort når det er så tett.

Newcomer Latsch sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt.

Noen som har forslag til forsterkere med samme specs, nogenlunde samme prisklasse, kvalitet, og en del tynnere enn 15cm? Skal muligens ikke kjøre bilde gjennom den, og det vil i så fall bare være for å få HD-lyd. Er så fornøyd med tilkoblingene på LG-en min, og vil kunne se på tv uten å måtte fyre opp hele anlegget hver gang.

Hadde egentlig sett ut V663 da den hadde alle HD-lyd dekoderne, men så kom V563 til 2800,- hos NetShop og da blir ikke de siste dekoderne verdt 1700 kroner i min mening. V663 er jo uansett enda flere centimeter for tjukk uansett

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •