Hjelp med Pioneer VSX-1015

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp med Pioneer VSX-1015

Heisann!

Jeg har litt problemer med min forsterker. Jeg vil gjerne at subben min skal være på hele tiden når jeg ser på tv. Aner ikke hvordan jeg stiller inn dette, så jeg spør her siden det er mange flinke folk her. Prøvde å søke litt på forumet, men fant ingenting. Jeg har Dreambox DM800 som jeg får signalene fra om det har noe å si.

Andreas

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,662
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TigerWho
    Heisann!

Jeg har litt problemer med min forsterker. Jeg vil gjerne at subben min skal være på hele tiden når jeg ser på tv. Aner ikke hvordan jeg stiller inn dette, så jeg spør her siden det er mange flinke folk her. Prøvde å søke litt på forumet, men fant ingenting. Jeg har Dreambox DM800 som jeg får signalene fra om det har noe å si.

Andreas
    Da må du inn i menyen - gå til speaker-setup,og set sub til "plus"! Står den bare på "yes",spiller den ikke med i stereo! Eller hvis du setter alle høytalere til "small",da spiller den også med uansett!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate svensken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    774
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det kan vel også hende at subben slår seg av på lavt volum når subben står på auto.
    kan prøve ha den på on

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker og bukker. Blei liv i'n når jeg satt på pluss og alle de andre på small.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •