Erfaring med Sonos ZonePlayer 120? Høytalervalg!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaring med Sonos ZonePlayer 120? Høytalervalg!

Heisann !

Nå er det på tide og utvide med en sone i Sonossystemet mitt.

Siden det snart er sommer og man kommer til å bruke mye tid utendørs/på verandaen, ønsker jeg meg litt godlyd på verandaen.

Lurer på om det er noen som har erfaring med Sonos ZonePlayer 120 og hvordan den yter?, den er oppgitt til 55W per kanal i 8.ohm.

Har bestemt meg for å gå for B&W bok/stativhøytalere da jeg elsker lyden fra B&W, men greier ikkke å bestemme meg for om jeg skal gå for 686 eller 685.
    Har selvfølgelig mest lyst på 685, men er jo redd for at forsterkeren i Sonos spilleren blir litt for pinglete for denne, noe med innspill og erfaringer her med både B&W høytalerene og Sonos ZonePlayer'en her?

Vinterstid regner jeg med at jeg kommer til å bruke høytalerne enten som bakhøytalere i surroundoppsett og/eller et lite stereo oppsett på soverommet!

Hvilken høytaler vil dere anbefalle til ZonePlayeren?

Takker for innspill og svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Akershus
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nesten du må prøve dette og høre om du blir fornøyd. Jeg har ZP120 koblet mot 685 og det spiller greit nok (mest kona som bruker dette oppsettet). Jeg testet 685'ene med ZP90 og en Parasound effekt og det er klart det blir bedre lyd over hele linja. Spørsmålet er hvor kresen du vil være på en veranda...

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sorzy
    Tror nesten du må prøve dette og høre om du blir fornøyd. Jeg har ZP120 koblet mot 685 og det spiller greit nok (mest kona som bruker dette oppsettet). Jeg testet 685'ene med ZP90 og en Parasound effekt og det er klart det blir bedre lyd over hele linja. Spørsmålet er hvor kresen du vil være på en veranda...
    Hei Sorzy!

Du synes det spiller greit nok sier du, eg skjønner at lyden vil bli bedre med litt skikklige komponenter hvis man kan kalle det det.
    Men er du fornøyd med hvordan ZP120'en yter på dem?
    Vil du si at den 55W ZP120 driver de helt greit liksom?
    Har du hørt 686 på ZP120?
    Vil jo selvfølgelig ikkje forvente det samme av et slikt oppsett som for eksempel en ZP90 tilkoblet en Lyngdorf TDAI2200 med 683 for å si det slik.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Akershus
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen,

Jeg vil si at ZP120 driver de helt greit. Hørte på et utvalg av låter nå og selv på ganske høyt volum er det klar og tydelig lyd. 686 har jeg ikke hørt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •