Nykommer på forumet. HK avr 7000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nykommer på forumet. HK avr 7000

Jeg har HK avr 7000 og cv 215 cls. Hva trenger jeg for å få bassene til å bevege seg litt til..? Liker rock`n roll lyd, med gladtrøkk i bassen. Tror HK har 5 x 80 eller 5 x 100. Vurderer cv fra hifiklubben, men ble litt skuffet over dem ved demokjør. Tar mer enn gjerne i mot tips i fht det jeg har av utstyr, men også andre tips til forsterker løsning. Vil gjerne ha cls 215, med maks utnyttet effekt.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I en annen tråd ble CVA2.6 anbefalt til nettopp 215CLS. Var det den forsterkeren du hørte på? De finnes vel i 3 størrelser hvis jeg ikke husker feil. Det er vel stort sett bare masse pulver med masse headroom som får disse til å spille slik de er ment.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De virker jo ville de trinnene der, men i tillegg til at de er drit stygge, så ga det liksom ikke den helt store gleden. Ser meg gjerne etter noe som ligger i sjiktet 3 -5000. Har du tro på ROtel, som visstnok er litt dempet i toppen. Det er voldsomme diskanter/topper i cls 215

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arnedh
    De virker jo ville de trinnene der, men i tillegg til at de er drit stygge, så ga det liksom ikke den helt store gleden. Ser meg gjerne etter noe som ligger i sjiktet 3 -5000. Har du tro på ROtel, som visstnok er litt dempet i toppen. Det er voldsomme diskanter/topper i cls 215
    Har lest endel om Rotel for jeg vurderer å avlaste RX-V663'en min på frontrekka med en RMB-1066 og det blir sagt at de er varme i toppen. Men du må jo opp endel i pris for å virkelig få krefter da. Det ligger noe brukt av det óg.

Active raeggis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen på etterskudd. Jeg liker å lese i gammle tråder .

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •