Parasound vs Onkyo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Parasound vs Onkyo

Heisann folkens!

Lurer på å bytte ut min Onkyo 876 mot ein Parasound C2 Controller ettersom eg har flere parasound effektblokker stående koblet til min 876 per idag.

Men, noen som har noen erfaringer på Parasound C2 controlleren? eller erfaringer eller synspunkter hva som kunne vert best?
    Alle svar hjelper

Og, hvor mye kan eg få for min Onkyo 876 ( 5 mnd gammel ) idag?

Newcomer runarmoe sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

for eller imot

veel ikke akkurat den erfaringen du etterspør da, men noe lignende gjerne? har selv Onkyo 905 og Parasound NC2100 preamp mot en Jungson JA 99 effekt, og må iallfall si at Onkyoen blir faset bort hver gang jeg skal høre musikk.. ikke det at onkyoen er dårlig på det i det hele tatt! men Parasounden er mye mer musikalsk vil jeg påstå! ifølge min smak i det minste! nå skal det sies at Onkyoen er rå på surround da! selv på musikkBd og annet! så tror kanskje jeg ville anbefalt noe slikt? billigere ville det bli gjerne og? men hva en vil få for en 876 vet jeg ikke`ga selv ikke mer enn 8k for min pent brukte 905 ifjor høst(da var den og ikke stort mer enn halv året gammel) har heller ikke angret et sekund på det kjøpet.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar

Sant så sant, er fornøyd me Onkyoen min, men, er så på oppgraderingsfronten!
    Alt utstyret mitt ( A21 , A23 og A52 ) er i parasound, så har lyst å teste ut ein C2 controller. Kanskje matchen er bedre da??
    Er veldi fan av parasound, er veldi veldi god lyd, men, nå bruyker eg jo onkyoen som ein preamp, lurer på om lydsignaturen forandre seg kraftig når eg går over til parasound?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •