Heisann folkens.

Skal ha meg ny surround receiver, da min Onkyo TX-SR603E ikke har pre-out. Kravene er at den skal være god på musikk og film, musikken som kommer til og bli kjørt igjenom er blir for det meste festmusikk, trance, noe pop, rap og vassendgutane da selvfølgelig.. :lol: Det bør helst være HDMI in/out og gode justeringsmuligheter når det gjelder bass/treble.

Av kraftreserver trenger det ikke akkurat være sånn at vi får ny strømkrise her i midt-norge. Pre-outene til fronter skal det stå to brokobla Zachry XP2000 på. Så det forsterker delen skal drive blir i hovedsak bak ht (CV Cls-6) og senter (CV Cls-6C) Og da kom det vel ikke som en overaskelse at det står/skal stå, CV Clsc 215 på effektrinnene.
Så forsterkeren skal i hovedsak brukes som for-forsterker ved musikk, så hvilket merke vil passe best som for-forsterker mtp musikken som kjøres igjenom, og Høytalerne? Jo billigere jo bedre

Kan vel spørre om noe annet, når jeg først ordner tråd her, hva er Onkyoen min verdt? Den mangler jo ganske vesentlige ting som Pre-out og HDMI, men til musikk duger den jo greit.

Takker for svar, Mvh kjetil.