Trenger assistanse

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger assistanse

Jeg har pr dags dato en Yamaha Rx-v350 en reciever jeg liker veldig godt, men nå skal jeg bytte pga at den er litt "klumpete" av seg, men hvis det viser seg at den er bedre enn de nedenevnte så holder jeg meg til yamahaen.

I prisklassen 4000 å under har jeg kommet til flere alternativer for utbytte av denne.

Harman Kardon AVR 155
    CAV 2086
    Philips DFR9000

Hvem er best? Og har noen der ute anbefalinger på høyttalere som trøkker under 3000?

Bakhøyttalere tenkte jeg på Samson Studiodock 4i hvis dette er mulig, er det mulig?

Som center tenkte jeg å bruke ett mikroanlegg PHILIPS Dokkingstasjon BTM630, noen tanker der? er det forresten mulig?

PS: newbie yes I am:P

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg er bare litt nygjerrig på hva du mener med at den er litt "klumpete"?

Active Christianrr sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken som er "best" er det ikke noe fasitsvar på, avhenger hva du er ute etter. Hvis du mener trøkk som i SPL, trekker nok phillipsen det lengste stået. Hvis du er ute etter en saftig bassgjengivelse, er nok H&K det beste alternativet, selv med sine 40 watt. CAV lager generelt sett fine allroundere. Min erfaring

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av darkfame
    Hei, jeg er bare litt nygjerrig på hva du mener med at den er litt "klumpete"?
    Den ser ikke så stilig ut å displayet er litt kalkulator:P Den spiller rent, men jeg vil ha mere "power". Har gått til innkjøp av Philips DFR, men vet fortsatt noen om det er mulig å bruke ett mikroanlegg som senter?

Vurderer sterkt Cerwin Vega HD serien som høyttalere, men finner ingen brukte. Noen tips der?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •