Denon AVR3805 mot H/K AVR 8500 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 67
    Intermediate technophile sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Re: Denon AVR3805 mot H/K AVR 8500

Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Det bærer gjerne litt galt av sted når man plukker ut deler av en tekst for å illustrere et poeng.
    Det kommer litt an på hva slags poeng man ønsker å fremheve. Det er også praktiske grunner til at jeg bruker sitater og ikke hele teksten. Dessuten ønsket jeg ikke å illustrere noe bestemt poeng, men å fremheve de positive vurderingene i omtalen. Ettersom omtalen er stort sett meget positiv, så synes jeg sitatene er representative for omtalen som helhet. Dersom man er interessert i en mer fullstendig og nyansert presentasjon av artikkelen, kan man gå til nærmeste bladforhandler og kjøpe Lyd & Bilde.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    helst vil jeg fratrå å støtte et blad som lydogbilde. tror ikke de gir annet enn klare anbefalinger og 9 i karakter, bortsett fra når klubben har putta litt penger i lomma på de selvsagt :wink: . da blir det en 10er.
    vil heller ikke betale 30-40kr mer for å få med en møkkafilm
    20 sider med digitalkameraer....produkt fokus som spriker alle veier, noen grundig test av noe som helst finner man ikke i et blad som ligner mest på se&hør :lol:

og hvordan i huleste kan de sitte og tenke tilbake på en dobbel så dyr Denon som de testet 2-3måneder tidligere? :lol: "jeg syns ikke å huske den lyden der på storebror, næh...den nye er sikkert bedre...så skriver vi det"

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    helst vil jeg fratrå å støtte et blad som lydogbilde. tror ikke de gir annet enn klare anbefalinger og 9 i karakter
    Da må du tro om igjen. Det stemmer ikke at de alltid gir 9 i karakter. Mange av karakterene havner på 7 og 8. Lavere eller høyere karakterer er ikke så hyppige.

vil heller ikke betale 30-40kr mer for å få med en møkkafilm
    20 sider med digitalkameraer....produkt fokus som spriker alle veier, noen grundig test av noe som helst finner man ikke i et blad som ligner mest på se&hør :lol:
    Jeg synes Lyd & Bilde er et av de beste norske bladene innen sitt interesseområde (hvis jeg sammenligner med de beste utenlandske bladene blir situasjonen litt mer nyansert). Nå er det ikke så veldig mange norske blader å velge mellom, men når jeg leser de lengre artiklene så er mitt inntrykk at L & B har mer autoritet og faglig tyngde enn f.eks. DVD og Hjemmekino (når det er sagt så vil jeg ikke antyde at DVD og Hjemmekino er et dårlig blad, jeg har selv kjøpt flere av de siste numrene, og de har ofte interessant lesestoff. Men L & B har flere år på baken og de har generelt sett dyktige skribenter).

og hvordan i huleste kan de sitte og tenke tilbake på en dobbel så dyr Denon som de testet 2-3måneder tidligere?
    Det er helt naturlig at man sammenligner flere produkter ved en evaluering. Det bør ikke forbause deg. I dette tilfellet var det snakk om at de synes lyden var på høyde med en langt dyrere modell, og da er det ingen grunn til at de ikke skal fremheve dette.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    redaktøren i dvd og hjemmekino har faktisk jobbet i lydogbilde i flere år, men jeg kjøper forsåvitt ikke det bladet heller...
    skal jeg handle en receiver snakker jeg med de som eier den om dårlige/gode erfaringer.
    kanskje leser fidelity, men de tester heldigvis ikke receivere...

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som er faste lesere av L&B, la dere merke til at det var en og annen HFK-annonse i bladet rundt lanseringen av 3805? La dere merke til at de fikk 3805 til test ca et halvår eller noe før alle andre? For meg kunne den testen like godt stått i DetNye. Nyhetsverdien i bildene er grei, teksten er åpenbart skrevet av en med en pistolmunning mot tinningen. Det blir bra fagstoff av sånnt :lol:

Det er andre blader som har skrevet lovord om 3805. De har forøvrig skrevet lovord om mye rart. For eksempel PSB Platinum T6... Say no more... :shock:

De skriver altså at de gir autooppsettet verst tenkelige forhold, og at det fikser opp i alle problemene??? Stakars mennesker. Kunne de ikke heller fullført frisørutdannelsen sin?

Test dem selv. Det er neppe noen som har gjort sammenlikningen. Men 8500 er nok en god doning. Tror jeg ville kostet på meg noe i klassen over 15000 hvis jeg skulle oppgradere fra den. Årsaken er at i 10000-klassen er det som regel bokser som stammer fra 4-5000 klassen, men med mer gimmick og mer effekt. Gimmick er ubrukelig, og effekt regner jeg med du har rikelig med? Hvis ikke så er 3805 feil valg.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Dere som er faste lesere av L&B, la dere merke til at det var en og annen HFK-annonse i bladet rundt lanseringen av 3805? ...
    Det er andre blader som har skrevet lovord om 3805. De har forøvrig skrevet lovord om mye rart. For eksempel PSB Platinum T6... Say no more... :shock:
    Klarer du å grave opp flere tynne argumenter for at de som har gitt 3805 ros enten må være korrupte eller inkompetente?

For det første så finner du flere annonser i L & B, ikke bare fra f.eks. Hi-Fi Centeret og Hi-Fi Klubben, og karakterene varierer selv om L & B mottar annonsepenger fra leverandørene og produsentene av de produktene de tester. Hvis jeg skulle fulgt din 'logikk', så ville L & B nesten alltid gi toppkarakterer fordi leverandørene setter inn annonser i bladet deres. Det er faktisk feil.

For det andre så har alle de formelle omtalene jeg har sett så langt av 3805 vært meget positive. Jeg er ikke sikker på hvilke andre blader du snakker om, men 3805 fikk mye ros på bl.a. AreaDVD og Audioholics. Dersom du har erfaring med f.eks. Audioholics så vet du at de som skriver testene ikke akkurat er amatører, selv om du kanskje ikke alltid er enig med dem. De har også større forutsetninger enn folk flest til å uttale seg om potensialet til forsterkeren, siden de tross alt kobler den opp mot andre komponenter av relativt høy kvalitet under formelle og kontrollerte forhold.

Test dem selv. Det er neppe noen som har gjort sammenlikningen. Men 8500 er nok en god doning. Tror jeg ville kostet på meg noe i klassen over 15000 hvis jeg skulle oppgradere fra den.
    I utgangspunktet er jeg enig med deg i det. Når jeg selv oppgraderer tar jeg ofte sikte på å skaffe meg et produkt som er merkbart bedre, og da må man som regel betale litt mer. Men det kommer igjen litt på hva man har fra før av: Hvis man eier et eldre produkt som kostet 20.000 for 5 år siden, så kan man kanskje få et minst like bra produkt idag til en mye lavere pris. Det kan lønne seg å lytte og se om du kan få rimelige utstyr som imøtekommer de samme behov som dyrere utstyr.

Årsaken er at i 10000-klassen er det som regel bokser som stammer fra 4-5000 klassen, men med mer gimmick og mer effekt.
    Hvis du har tatt deg bryet med å lese omtalene som er nevnt her så vil du ha oppdaget at omtalerne ofte sammenligner 3805 med langt dyrere forsterkere, som f.eks. Yamaha DSP AZ1 og Denons A11-SR.

Gimmick er ubrukelig, og effekt regner jeg med du har rikelig med? Hvis ikke så er 3805 feil valg.
    Jeg er litt forbauset over den stadige fokuseringen på effekt på denne gruppen. Er klar over at det er en av faktorene som Gadget Man spurte om, men jeg vil da tro at lydkvaliteten også spiller en hvis betydning. For jeg er slettes ikke overbevist om at 8500 låter bedre enn 3805. Kanskje den har mer krefter ved svært høye belastninger, men nå er ikke nødvendigvis effekt alfa og omega. For mange (og kanskje Gadget Man) så er funksjonalitet og valgmuligheter også viktig, og på dette området ser det ut til at den nyere 3805 trekker det lengste strået.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir veldig fragmentert det du skriver. Jeg forsøkte (på en krass måte) å sette fokus på den magre troverdigheten til pressen. Handler man ut fra de anbefalingene man kan lese i linjene og ikke tar en kikk bak kullissene en gang i blant ender man neppe opp med et bra anlegg.

Du beskriver min uttalelse som at et produkt som er testet i L&B automatisk er dårlig. Det mener jeg ikke. Men gir de en bra test så sier det egentlig ingen ting.

Husk at de som skriver artikkelen ikke er i direkte kontakt med annonseavdelingen, men allikevel har selve redaksjonen en viss peiling på hva som annonseres. De lever av dette da annonseinntektene er veldig viktige i et blad i et så lite land. Det redaksjonelle stoffet kan helle mot å være et argument for å kjøpe bladet snarere enn hovedformålet sett utifra et økonomisk synspunkt. Skribentene leverer stoffet til redaksjonen, men det kommer ikke på trykk før det er justert og godkjennt av redaksjonen.

3805 kommer fra den aktøren på det norske markedet som kanskje bruker mest penger i rene annonsekroner. Hva betyr en slik artikkel for bladets økonomi? Poenget mitt er altså at måten bladenes organisasjon er bygget opp på bare må sees som svært uheldig for testene. Det vil jo medføre at testene blir en forlenget annonsetekst.

L&B gir jo ikke annet enn toppkarrakterer til de potensielle massesalgsproduktene. Tør du å tippe på en dårlig test av RXV 1500 kanskje?

Man får ikke bedre analoge forsterkere stort billigere i dag enn for 5 år siden. Det har skjedd lite på den fronten, og det er der mesteparten av evnen til å lage god lyd ligger.

Sammenlikninger med for eksempel DSP AZ1 er jo ren og skjær sprøyt. Det samme gjelder A11-SR. Leser du en test av de nevnte produktene blir selvsagt de også sammenliknet med og jevnbyrdiggjort med 3 ganger så dyre saker. Leser du så en test av en brukbar 6000-kr reciever så blir den kanskje sammenliknet med og jevnbyrdiggjort med 3805. osv osv Da ender vi opp med utstyr i 3-4000-kr klassen som er like bra som utstyr i 100Kkr-klasssen. Det er jo bare tull og underbygger ikke akkurat testernes troverdighet.

Effekt er jo evnen til å drive høyttalere. Så vidt jeg vet er det det den skal brukes til. Da blir den etter mitt skjønn langt viktigere enn alskens duppeditter som desperat forsøker å rette opp feil ved å legge til andre feil.

Føler du at jeg provoserer?

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denne debatten kan nok fortsette i det uendelige..
    en A-B test er mer interesant.

en receiver vil trolig ikke passere mitt visakort, vil heller ha kvalitet i 2 kanaler, enn kvantitet i 7.

2+0.1 = :wink:

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke uttale meg om hva som er best og ikke for H/K'n har jeg ikke testet.
    Men må bare uttale at jeg får ett inntrykk av at einis har noe imot Denon og er besatt av HK.
    Vet av flere som er besatt av sine produkter og sverger med døden tilfølge for de med det trangeste tunnel synet du kan finne der ute.
    Uansett. HK er nok noe kraftigere, men i bruk da? Og teknologi?
    Eneste måte å få svar fra deg er jo om du kjøper begge to og tester. Da kan vi alle også lytte med sikre ører på dine uttalelser. Om du fortsatt ikke har tunellsyn i favør HK da.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir veldig fragmentert det du skriver.
    Hva mener du egentlig med det?

Jeg forsøkte (på en krass måte) å sette fokus på den magre troverdigheten til pressen. Handler man ut fra de anbefalingene man kan lese i linjene og ikke tar en kikk bak kullissene en gang i blant ender man neppe opp med et bra anlegg.
    Jeg stoler ikke blindt på én kilde. Det er i så fall sjeldent, og det må være en kilde jeg har lært å stole på. Men generelt sett bruker jeg flere uavhengige kilder for å danne meg en egen oppfatning, og i akkurat dette tilfellet så sier flere kilder jeg kjenner til at 3805 yter utover sin prisklasse (jeg har selv ikke hatt anledning til f.eks. å sammenligne 3805 med Yamaha AZ1, fordi jeg aldri har testet sistnevnte modell). Det virker ganske overbevisende spør du meg.

Nå vil jeg poengtere at selv om 3805 har fått mye skryt, så betyr ikke det nødvendigvis at den er perfekt for nettopp deg, din lommebok og ditt hjemmekinoanlegg. Den beste måten å finne det ut på er å lytte selv.

3805 kommer fra den aktøren på det norske markedet som kanskje bruker mest penger i rene annonsekroner. Hva betyr en slik artikkel for bladets økonomi? Poenget mitt er altså at måten bladenes organisasjon er bygget opp på bare må sees som svært uheldig for testene. Det vil jo medføre at testene blir en forlenget annonsetekst.
    Jeg fatter poenget ditt og jeg er klar over problemstillingen (som egentlig gjelder for alle fagblad som er avhengige av annonseinntekter), men jeg synes du overdriver. Spesielt når du skriver at du avfeier de gode omtalene på grunnlag av at du tror det må være ugler i mosen. Jeg tror L & B har såpass integritet at de ikke skamroser et dårlig produkt (eller omvendt) av kommersielle grunner. Det vil dessuten alltid være mer eller mindre subjektive meninger om et produkts kvaliteter.

Man får ikke bedre analoge forsterkere stort billigere i dag enn for 5 år siden. Det har skjedd lite på den fronten, og det er der mesteparten av evnen til å lage god lyd ligger.
    Du får definitivt mer for pengene idag enn for 5 år siden.

Sammenlikninger med for eksempel DSP AZ1 er jo ren og skjær sprøyt. Det samme gjelder A11-SR. Leser du en test av de nevnte produktene blir selvsagt de også sammenliknet med og jevnbyrdiggjort med 3 ganger så dyre saker. Leser du så en test av en brukbar 6000-kr reciever så blir den kanskje sammenliknet med og jevnbyrdiggjort med 3805. osv osv
    Argumentene dine lekker så det holder. For det første så baserer du din mening om sammenligningen med 3805 mot dyrere modeller på en generalisering som ikke engang stemmer. Det er slettes ikke vanlig kost at komponenter sammenlignes og likestilles med langt dyrere komponenter.

For det andre så avfeier du sammenligningen slik uten videre. Har du noe som helst håndgripelig utgangspunkt for denne avfeiningen? Har du i det hele tatt lest omtalene jeg prater om?

Da ender vi opp med utstyr i 3-4000-kr klassen som er like bra som utstyr i 100Kkr-klasssen. Det er jo bare tull ...
    Og det skyldes nettopp det feilaktige premisset som argumentet ditt var basert på!

Effekt er jo evnen til å drive høyttalere. Så vidt jeg vet er det det den skal brukes til.
    Selvsagt trenger man en viss effekt, men spørsmålet koker ned til hvor mye effekt man trenger (hvis en ser bort ifra lydkvalitet).

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    en receiver vil trolig ikke passere mitt visakort, vil heller ha kvalitet i 2 kanaler, enn kvantitet i 7.

2+0.1 = :wink:
    Jeg har faktisk planer om å kjøpe et effekttrinn til 3805 senere. Vil da koble effektdelen opp mot pre-out til forkanalene fra 3805, slik at 3805 gir surround i bak/side-kanalene (ønsker naturligvis å beholde surround-lyden og justeringsmulighetene/formatstøtten som 3805 gir meg), samtidig som jeg kan utnytte effekttrinnet ved musikklytting i to kanaler. Har hørt at 3805 fungerer bra som forforsterker. Jeg får se når den tid kommer.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såså teknofil. Du behøver ikke forsvare din holdning til 3805. Heller ikke din holdning til pressen. Jeg har min oppfatning som jeg helt klart føler andre kan ha nytte av å høre.

Når jeg sier at du fragmenterer så mener jeg at du plukker mine innlegg fra hverandre slik at det du kommenterer er enkeltsetninger som ikke lenger står i sin rette sammenheng. Nei, jeg gidder ikke gi deg eksempler på det.

Jeg har forøvrig nå hørt 3805 en del ganger. Jeg har også hatt anledning til å leke en del med DSP AZ2, som ikke er så mye dyrere. Det er ingen tvil om at Yamaha der trekker et veldig langt strå på lydsiden. Det skyldes nettop det faktum at det ikke er skjedd noe nevneverdig på den siden de siste årene.

Men siden du bestrider det så heftig. Hva har da egentlig skjedd som gjør at man får analog elektronikk mye bedre og billigere? Har du eksempler på produkter som gir bedre lyd til lavere pris uten at det er lisenskontnader og prosessorer som er med på å trekke i prislappen?

Selvsagt gjøres det omfattende sammenlikning på tvers av prisklassene. Det er blitt gjort til alle tider, og det gjøres i veldig mange tester. Jeg forstår ikke at du bestrider det. Det holder å lese en test i et blad så har du antakelig allerede funnet et eksempel.

Jeg har imidlertid ikke hevdet at du stoler blindt på en kilde.

Uansett. Trådstarter lurte faktisk på hvor stor forskjell det er på AVR 8500 og 3805. Ser man bort fra romkorreksjonen og noen andre funksjoner, samt at 8500 kan være tungvin å stille inn, så innebærer skiftet etter min mening en degradering av rang. Jeg tror (noe jeg har forsøkt å understreke lenge) at noe av oppmerksomheten rundt 3805 kommer av at den har fått mye storm rundt seg fra dag 1, men den er ingen bombe. Det er ingen revolusjon. Den danker ikke ut alt i sin prisklasse, og den er ikke like bra som langt dyrere produkter (dersom disse er av gjennomsnittlig kvalitet i forhold til pris). Men den fremtoner seg allikevel som et brukbart kjøp fra et generelt ståsted.

L&B sin integritet har vi diskutert i en annen tråd. Tror det var under Generell Chitchat. Søk så finner du det sikkert.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såså teknofil. Du behøver ikke forsvare din holdning til 3805. Heller ikke din holdning til pressen.
    Jeg synes det er greit å forsvare mine synspunkter og underbygge dem. Men når jeg leser ditt siste innlegg så jeg ser at denne diskusjonen bærer i gal retning -- for ikke å si i sirkel; å traske gjennom kjent terreng for tredje gang er ikke fullt så artig -- så jeg tror jeg setter strek her.

Du bruker de samme tynne argumentene som du brukte til å begynne med, og for å være helt ærlig: Jeg har langt mer tillit til f.eks. AreaDVD sine påstander enn dine, særlig med tanke på at de tross alt foretar tester under mer formelle omstendigheter med relativt bra tilleggsutstyr.

Vi kan i det minste si oss enige om at vi er grunnleggende uenige om litt av hvert

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Uansett. Trådstarter lurte faktisk på hvor stor forskjell det er på AVR 8500 og 3805. Ser man bort fra romkorreksjonen og noen andre funksjoner, samt at 8500 kan være tungvin å stille inn, så innebærer skiftet etter min mening en degradering av rang. Jeg tror (noe jeg har forsøkt å understreke lenge) at noe av oppmerksomheten rundt 3805 kommer av at den har fått mye storm rundt seg fra dag 1, men den er ingen bombe. Det er ingen revolusjon. Den danker ikke ut alt i sin prisklasse, og den er ikke like bra som langt dyrere produkter (dersom disse er av gjennomsnittlig kvalitet i forhold til pris). Men den fremtoner seg allikevel som et brukbart kjøp fra et generelt ståsted.
    Takker for alle innlegg som er gjort på denne tråden

H/K'n står fortsatt i stua og avgjørelsen om å vente med oppgradering er tatt. Planen ble vel som følger av innlegg.....å spare litt mer cash en å ryke på en lettere "hypet" nykomling i 10k klassen. Så får tiden vise hva jeg får lyst på neste gang :P

Active vette sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en dask test av Denon AVR 3805

http://www.hifi4all.dk/content/templ...7&zoneid=3

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virker ikke som om de har testet den selv når de skriver dette om fjernkontrollen
    Den er programmérbar og har to separate touch screen LCD displays
    Enhver som har holdt den i hånden vet at det ikke er LCD skjermer på den fjernkontrollen. :wink:
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-Fil
    Enhver som har holdt den i hånden vet at det ikke er LCD skjermer på den fjernkontrollen. :wink:
    Veit du kvifor det vart reklamert med slik ein staseleg fjernkonroll, og so blir den levert med noko heilt anna? Eller missforstår eg no? Er ikkje det den med fancy blått lys og greier?

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-Fil
    Det virker ikke som om de har testet den selv når de skriver dette om fjernkontrollen
    Den er programmérbar og har to separate touch screen LCD displays
    Bare for å svare Electra på infoen fra Hi-Fil....

Fjernkontrollen er nok den samme som den har vært hele tiden (blå ja...fancy nei :roll: ) Den er rett og slett billig i utførelsen spør du meg. Hva man skal kalle typen vet jeg ikke, men det er bare et trykkfølsomt panel med backlight som lar seg programere....

Håper jeg ikke får noen Denon fans på døra mi nå.... :P

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda fjernkontrollen er "staselig" den. Det er bare det at "LCD skjermene" er vanlige bakgrunnsopplyste knapper med en vinyl/plast duk over. Ser veldig bra ut på avstand.
    Men ikke misforstå, fjernkontrollen fungerer fint den. :wink:

EDIT: jeg var litt sent ute der ser jeg. ops:
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Gadget Man
    Håper jeg ikke får noen Denon fans på døra mi nå.... :P
    Okay. Da skjønner eg.

Ingen Denon fans kan rakka ned på deg før utalelsen din. Alle som har 3805 evnt 2805 når den kjem, veit at fjernkontrollen er noko rask på dei.
    Reknar med 2805 får samma "kontrollen" :?: :roll:

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •