Hejsa,

Jeg har købt en forstærker, som i følge dokumentation og kvitteringer skulle være en Doxa model73 Signature.

Da der står Model140 på fronten, har jeg forsøgt at få fat i Doxa, men de har ikke svaret på min mail.

Så vidt jeg kan se, er der noget, der ikke helt passer i forhold til dokumentationen?

Jeg kan kun se 8 stk. dioder til ensretning – ifølge dokumentationen skulle der sidde 16 stk.???

I modsætning til tidligere udgaver er her kun 4 stk. udgangstransistorer og kun 1 sæt fælles elektrolytter (rifa 6800uf/63V), hvor tidligere modeller havde op til 8 stk. rifa 15000uF/63V og 24 stk. udgangstransistorer?

Ifølge dokumentatione skulle forstærkeren have lav udgangsimpedan. Hvordan opnår man lav udgangsimpedans med 4 stk. udgangstransistorer og ingen global modkobling?

Hvorfor går man fra stor strømforsyning og mange udgangstransistorer, til meget mindre strømforsyning og et sæt udgangstransistorer pr. kanal?

Jeg har også billede af kvitteringerne fra Doxa, men har ikke uploaded dem til at starte med.

Nogen som kan hjælpe?

Mvh
David